۵۷۷۵۵۳
۶۵ نظر
۵۰۰۷
۶۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تیراندازی مرگبار یک سرباز در کهریزک تهران

یک سرباز به دلیل نامعلومی به روی هم‌خدمتی هایش آتش گشود و آنها را مجروح کرد.

خبرگزاری مهر: یک سرباز در منطقه کهریزک تهران به روی هم خدمتی‌های خود آتش گشوده و تعداد زیادی را زخمی کرد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده ساعتی قبل در منطقه کهریزک تهران یک فقره تیراندازی گزارش شده است.

براساس اطلاعات اولیه یک سرباز در منطقه کهریزک به سمت تعدادی از هم خدمتی‌های خود تیراندازی کرده است.
اعزام بازپرس ویژه به محل تیراندازی در کهریزک
خبرگزاری ایسنا: پس از ارسال گزارشی مبنی بر تیراندازی در منطقه کهریزک، بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی به محل حادثه اعزام شده است.

گزارشی مبنی بر تیراندازی توسط یک سرباز در منطقه کهریزک تهران به دادسرای نظامی تهران ارسال می‌شود که بلافاصله دادستان نظامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی را به منظور تحقیقات میدانی به صحنه تیراندازی اعزام می‌کند.

اکنون بازپرس مربوطه در صحنه تیراندازی حاضر شده است تا ضمن بررسی‌های میدانی و معاینات محلی گزارشات تکمیلی را در این‌باره تهیه کند.
۴ کشته و ۸ مجروح در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران
خبرگزاری میزان: در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه ۴ تن از سربازان کشته و ۸ تن دیگر مجروح شدند.

در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروج شدند که یکی از مجروحین از کارکنان پایور است.

براساس این گزارش مجروحین این حادثه سریعا به منظور مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند و علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود این اتفاق احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح بوقوع پیوسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای وااای

      پاسخ ها

      • حسن

        الان دلاواپسان کجایند ....

      • بدون نام

        جامعه خیلی ملتهب شده .مسئولان باید این اتفاقات رو جدی بگیرند

    • حق گو

      ملت همه روانی شدن هیشکی اعصاب نداره هر روز یه جنایت تازه اینا همش ریشه داره . هر دم از این باغ بری میرسد.... . همش بی پولی بیکاری فقر فرهنگی خدا به دادمون برس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خشکسالی از همه وحشتناک تره .کم کم آثارش هویداتر میشه

    • بدون نام

      وقتی سربازی زوری و اجباری میشه نتیجه ی بهتری نمیشه انتظار داشت !
      یه سرچ کنید می فهمید که اکثر کشورهای جهان سربازی اختیاری با بهترین امکانات دارند . البته آدم دیوانه همه جا پیدا میشه :-(

      پاسخ ها

      • وحید

        بچه های این زمونه همه سوسول شدن.مگه تازه سختگیری ها شروع شده که این کارارو میکنن؟تا بوده خدمت سربازی بوده ولی از این چیزا نداشتیم.از بس ناز بچه هاشونو میکشن بچه طاقت نمیاره.

      • بدون نام

        17/19 این چه فرمایشاتی است، بهترین دوران عمر خاطرات تلخ و شیرین و آموزشهای سربازی است، اگه جوانان به خدمت سربازی نروند پس کی باید از پیرمرد و پیرزن و زنان و دختران و کودکان بایستی دفاع کنه وانگهی کشورها که همه قوانین آنها مثل هم نیست، قربونت برم نميدونم پسر یا دختر هستی؟ اما بنده پسرم و شش برادر هم دارم که من پنج سال پیش پایان خدمت گرفتم، این را هم عرض کنم که بجز مدت سربازی با اینکه از طبقه متوسط جامعه هستم هنوز لذتی نبردم، و ممکن هست که برخی ها انگشت شمار دارای مشکلاتی باشند قبول دارم ولی بنده این مدت خدمت خیلی چیزها را آموخته ام ببخشید

      • بدون نام

        نمیدونم چطوری واسه شما عزیزان توضیح بدم که سانسور نشم سربازی رفتید خودتون قربانی هستید ولی باز دارید حمایت میکنید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        متأسفانه توضیح دادم ولی سانسور شد در نتیجه جامعه ایران به خاطر سانسور هرگز آگاه نمیشه

      • بدون نام

        کاربر عزیز 17/19 و سایر افراد عزیزی که مخالف با سربازی هستن باید عرض کنم که در دوران خدمت سربازی (البته من در ارتش خدمت کردم) دارای یکی دیسیپرین و نظام درست و رتبه بندی و ارشدیت و سایر فنون زندگی انفرادی و اجتماعی و گروهی است، با اینکه قسمتی در دوران که اکثر در آسایشگاه هستن. چندساعتی به عنوان بیکاری دارد که آدم اگه صدسال هم عمر کند در منزل پدری انجام نمی دهند چون پدرومادر دستورات عاطفی میدهند اما در نظام هیچگونه تبعیضی وجود ندارد اما تحصیلات و دانش و سلیقه شخصی را نمیتوان کتمان کرد آن شخصی که پابند هیچ قانونی نباشد مسلم ممکن است برایش آزار دهنده باشد مگر میشود در ستاد یا پادگانی که همه در سن 18-20سال دارند یکی یا چند نفر کارهای بقیه را انجام دهند اما اینطور نیستند از نظافت عمومی تا بالاترین کار نوبتی و مربوط به همه است حتی کار ها و بهداشت انفرادی نیز باید رعایت شود، بنده قبل از خدمت روزهایی که کاری نداشتم از رختخواب جدا نمیشدم ولی این پنج سال دقیقاً ساعت اولین وقت آماده هر کاری هستم اگر با دیده مفتکاری و چرا خدمت کنی!! فکر کنی، البته اذیت میشوی اما اگر با دید وظیفه نگاه کنی آسان و ساده تر و آموزنده تر از خدمت وجود دارد اغراق نکنم از برترین دانشگاه ها و خانه پدری شاید آموزش بیشتری را دارد، موفق باشید

      • بدون نام

        کاربر 19:43
        من به عنوان یه انسان آزاد هرگز نمیتونم بپذیرم که سربازی وظیفم باشه!!! اصلاً وظیفه چی؟!!
        یادگیری نظم و انضباط هم یک چیز فردیست و ربطی به سربازی نداره .
        در طول خدمت سربازی انسان به هیچ عنوان کار مفیدی انجام نمیده در نتیجه هیچ فایده ای برای خود فرد نداره.
        هیچ چیز آموزنده ای هم در خدمت وجود نداره و بر عکس بعضی چیزها هم وجود داره که اگه بگم نظرم سانسور میشه و در نتیجه نمیگم!!!!
        در کل عقلانی نیست کسی که خودش خدمت رفته از خدمت دفاع کنه مثل این میمونه که شما با خوردن غذای یه رستوران راهی بیمارستان بشی ولی از رستوران دفاع کنی و اونو به دیگران هم توصیه کنی!!!!

    • بدون نام

      خیلی ناراحت و متأثر شدم ولی واقعاً دلیلش مشخص نیست؟؟؟؟!!!!!
      جوونی که نه کار داره نه زندگی و نه دلخوشی و نه امیدی به آینده و کسی تو این مملکت بهش اهمیتی نمیده و هیچ جایگاهی نداره و مجبوره دو سال به زور و اجبار بره سربازی ... همین کاری رو میکنه که الآن میبینید و هیچ جای تعجب هم نداره.

    • صدرا

      چه غم انگیز حتما خیلی سختی کشیده افسرده شده توی سربازی انقدر طولانیه این خدمت سربازی آدمو از پا درمیاره

    • بدون نام

      این یعنی باید به سربازها بیشتر توجه بشه
      و ازشون بیگاری نکشن . و خیلی مسائل دیگه
      که باعث چنین حادثه هایی میشه

    • shahrooz

      وضعیت روحی روانی جامعه در حد فاجعه است!!!!!خانواده ها داره از هم می پاشه!خدا رو 1000 مرتبه شکر اسلحه و سلاح و سرد و گرم در مملکت بسیار ممنوعه والا اگه مثله کشورهای غربی آزاد بود شاهد جنگ داخلی بودیم بخدا هر روز تو خیابون جنازه میدیدیم ...باید فکر اساسی کرد

      پاسخ ها

      • فرزانه

        کشور های غربی به نسبت جمعیت و آزادی سلاحشون نسبت به ایران که جمعیتش کمتره و آزادی اسلحه نداره کمتر جرم و جنایت توشون انجام میشه .اونم بخاطر شرایط محیطی و فرهنگیشونه.اول باید فرهنگ یه چیزو تو جامعه بوجود بیاری.

    • night king

      منه بی عصابم بزودی اعزامم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدابخیر بگذره با این اوضاع احوال

    • محمد

      مرگ خودخواسته بود و علتش بیماری روحی و روانیست مشکل حل شد بروید سر میزتون........

    • بدون نام

      داریم کم کم به معنویت و کمال میرسیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        18/14 به کمال کافی و وافر رسیدیم که داره سرریز میکنه!!!

    • فرزانه

      در کنار تست پزشکی بد نیست تست روانی هم بگیرن .اون جوونای طفل معصوم که خانواده هاشون چشم انتظارشونن چه گناهی دارن.کم فشار رو جوونا هست که با سربازی اجباری هم بیشترش می کنن.خدایا به خانواده هاشون صبر بده. برادر خود من الان سربازه دلم آتیش گرفت وقتی شنیدم این خبرو رو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقاً تست روانی هم داره آبجی!!!!!

    • بدون نام

      مرگ برکره زمین
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر اسرائیل
      مرگ بر انگلیس
      مرگ بر کره زمین

    • بینام

      این سومین مورد طی یک ماه گذشته است ..آیا واقعا فشار اقتصادی و یا روانی باعث بروز این جنایات است ؟ عاملی غیر از این دو در این ماجراها دخیل نیست ؟ تخلیه عقده های
      درونی راههای متعددی دارد وتنها به رگبار بستن همقطارها نیست

    • محمد حسین

      برو بابا اینم از سربازی. اتوبوس چپ نکنه لب مرز گروگان نگیرن رو مین خنثا نشده نریم اخرش یه روانی پیدا میشه وسط مملکت به گلوله می بنده ما رو!
      من اواخر امسال اعضامم واقعا باید قبل از رفتن وصیت نامه نوشت. این چه سربازی شد اخه؟ تو وضعیت جنگی نیستیم اما مثل اب خوردن بچه های مردم دارن کشته میشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمد حسین جان قبل از هر چیز. سلام. دوم اعضام صحیح نیست (اعضام یعنی اسکلت -یا استخوان بندی. سوم منظورت این اعزام است یعنی عازم شدن به سفر رفتن در پایان به شما جوان خوب با شهامت عرض کنم که آدمی بالاخره می میرد چه بهتر در راه خدمت به وطن باشد، شما جوانان عزیز سرمایه و باعثه افتخار این آب و خاک هستید، با عزمی جزم و روحی شاد سرشار از نشاط جوانی آن روز اعزام را فراموش نکن، موفق، سرزنده و طول عمر با عزت را برای شما و سایر جوانان غیور از ایزد خواستارم، برایتان حتما دعا میکنم

      • بدون نام

        کاربر 1:14 مثل اینکه نفست از جای گرم در میاد ها؟؟؟!!!!! اگه بچه خودت هم بمیره افتخار میکنی؟؟؟!!

      • محمد حسین

        سلام خیلی ممنون که گفتید اعذام را با چه ظ ای مینوسند مطمئنا تاثیری مهمی در محتوای نظر من داره که این کلمه را درست بنویسم!
        من خودمم میدونم که بهترین نوع مردن در راه وطن هست اما موضوع واضح اینه که امثال این کسانی که به رگبار بسته میشن یا رو مین میرن یا اتوبوسشون چپ میکنه می میرن در راه دفاع از وطن کشته نشدن بلکه سر هیچ و پوچ مردن سر بیخیالی یه سری مسئول که از مسئولیت فقط حقوق گرفتن ماه به ماهش را یاد گرفتن.سربازی به این شکل و با این مدت و با این کیفیت زجر کشی هست یا حتی مثل این مورد فنا شدن به خاطر هیچ و پوچ یعنی بی ارزشی جون پسر جوان ایرانی.
        از متنی که نوشتی پیداست پشیزی برات مهم نیست که جوونای مردم سر هیچ و پوچ دارن کشته میشن.تازه ژست ملی هم میگیری

    • بدون نام

      جای تعجب است باوجوداماده بودن اینهمه رفاه وارامش این حوادث چرااتفاق می افته اینجا که اروپانیست

      پاسخ ها

      • به کاربر عزیز. 12/40

        دوست خوب. 12/40 باید به شما عرض کنم بنده خودم در مرز سیستان بلوچستان که یکهزلروششصد کیلومتر با منزل پدری من فاصله داشته خدمت خود را انجام داده ام و اینکه، پسر خودم!!! مگر پسر بنده خونش از این عزيزان قرمرتره؟؟ مطمئن باش که نه، به همون اندازه که برایشان پسر و برادرمان ناراحت باش ناراحت میشوم تنها فرق اینه که افرادی که باهم زندگی می کنند و به هم عادت کرده اند مسلم غم و غصه بیشتری را باید تحمل کنند مگر پدرومادر این عزيزان مثل سایرین که فرزند خودرا دوست دارند نیستند؟؟ فقط عادتم است که وابستگی را بیشتر میکند بنده از شما می پرسم اگر خدای نکرده شما دوستی داشته باشید که از بچگی باهم همبازی و دوست بوده باشید اتفاقی بیفتد فرق می دانی؟؟ اینکه پدرومادر ها بیشتر اندوه بار میشوند یک نتیجه زحمت کشیده خود را ندیده اند دوم عادتی که در این چند سال کرده اند با دیگران فرق دارد به نظر این حقیر فرزند بنده با تمامی جوانان دیگر در اینخصوص هیچ تفاوتی ندارد اگر کمی تصور میکند فقط پسر خودش بهتر تنهایی باشد ولی پسر دیگران را هر آسیبی برسد علاوه بر ابله بودن، انسان هم نیست، پاینده باشید

    • حسام

      مسئولین ما نمیخوان باور کنن و این موضوع داره تشدید میشه..جوونها رو به زور نمیشه وادار به کاری کرد, اون هم توی این دوره زمونه.بعد تهدید,بی احترامی و تحقیر رو به وضع موجود اضافه کنید تا تبدیل به یک مصیبت واقعی بشه.برخورد مسئولین کادر با سربازها فاجعه باره,وضعیت روحی,کیفیت غذا و مرخصی ها هم که دیگه بدتر..بیدار شید عزیزان..بیدار شید..فکر کنید اینها پسرهای خودتون هستند..انصاف نیست.

    • بدون نام

      وقتی فرماندهان به وضعیت روحی وروانی نفرات کادرووظیفه توجه نمیکنن وبه گزارشات بی توجه میشون این نتیجه اش میشه ۰متاسفانه هیچ کس به فکر نفرات زیرمجموعه درپادگانها توجه نمیکنه همه چی باندبازی شده و وضعیت غذاخوابگاههادرب وداغونه ۰آدمی هم یک لحظه جنون انی میگیره وکاردست خودش و بقیه میده۰

    • بدون نام

      خدمت چیز خوبیه ولی مدیریت نیس خارجی ها برا سربازان برنامه ها خوبی دارن..تو این کشور مسعولین کلا تافته جدا بافته هستن از مردم دارن زندگی میکنن و از غم مردم خبر ندارن..این خبرروببینید چه جوری گفتن اولش مشخص نشده که چهرنفر کشته شدن..ولی اگه تو امریکا بکد همون اولش میگفتن چهارنفر کشته براثر...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 19/15 مشکل سرکار اینه که قضاوت منفی می فرمایند مگه شما به تنهایی مرگ دیگران را در میکنید قصد توهین ندارم ولی چون دل پری آزادی سربازی داری، کل دیدگاهت مثل همان سربازی است مگه دوست عزیز قضا و قدر را قبول نداری بنده برای شما نیز که به بنده توهین میکنید باز احترام ویژه قائل هستم قصد روح آزاری خداوند ناظر و شاهد است ندارم ولی این مشکل مربوط به همه جوانان است یکی از عزيزان کاربر اشاره کرده که مسوولان بایستی توجه ویژه داشته و خلق و خوی و شرایط جوانان راه به درستی و صادقانه برخورد کنند الان اکثریت قریه به اتفاق دارایی مشکلات مالی، روحی دوری از خانواده و سایر موارد دارند کهنه مسوولان و فرماندهان از پایین به بالا باشد رسیدگی کنند شما هم برایتان دعای خیر میکنم و سابرن هم،

    • m.x

      من اونجا سرباز بودم
      دومین منطقه سخت ایرانه هر چی پافنگیرو میفرستن اونجا
      کنارش زباله های تهرانو دفن میکنن خیلی بده
      کادریاش ادمو خیلی اذیت میکنن خیلی
      خلاصه قبلا اردوگاه اسرای عراق بوده
      از اون بدتر ابش قابل خوردن نیست
      خداکنه ی فکری براش بکنن

    • بدون نام

      اقای بی نام که میگی آدم دیوانه همه جاپیدامیشه اگه دیوانه بوده چرابردنش سربازی ؟؟؟؟فدات بشم این مشکلاته که آدمو دیوانه میکنه حتماخودت از پارتی دارهاهستی وتاالان مشکلی نداشته ای که دیوانه بشی تا ببینی مردم از فقرمشکلات دیوانه شدن

    • بدون نام

      یعنی چی که شاید به علت چرخش ناگهانی باشه مگه مسلسل دستش بود خدا به جوانان رحم کند
      خدا تو کجایی

    • بدون نام

      داریم کم کم به معنویت و کمال میرسیم

    • بدون نام

      سربازا گستاخ شدن

      پاسخ ها

      • حسام

        یاد حرف یکی از افسران کادرمون افتادم که تکیه کلامش همین بود.شما مطمئنا یا ی افسر کادری یا بویی از انسانیت نبردی.همچین میگی سربازها گستاخ شدن انگار سرباز دور از جونش انسان نیست.واقعا متاسف شدم.

    • علی

      همش بخاطر بی پولی بیکاری نداشتن اینده تواین مملکته این تورم گرانی واختلاس های میلیاردی مدیران پدر ملتو دراورد دیگ ای خداخودت کمک کن

    • بدون نام

      ای وای خدا هرروز خبربد بس دیگ

    • وحید

      چرا هم خدمتی هاش؟ اونا چه گناهی کردن؟ ....

    • بدون نام

      سربازی =بیگاری=تومخی=طولانی=حقوق60تومن=وبی ارزش

    • بدون نام

      ببین سربازان یک ماه اوا اموزشی توسط روانشناس غر بال می شوند اگرمشکل روحی محرز باشد بعنوان گروه ب منظور می گردد که از اسلحه ومهات تا پابان خدمت معاف می شود این سرباز متوفی قاتل چطور ممکن است با این فاکتور در میدان تیر حضور داشته باشد ایهال احتمالا انگیزه قبلی در این جریان مشهود می باشد که نیاز به بر رسی کامل می باشد علیهذا خداوند به خانواده کشته ها که نا حق مورد ضرب گلوله قرار گرفتن صبر وزخمی ها شفا عاجل عنایت بفر مایید امین رب العالمین

    • بدون نام

      سربازان توپادگانه گشنه وتشنه اند امکانات ووسایل لازموندارن حقوقشون کمه وضعیت خانواده ومعیشیت هم تعریفی نداره ملت دیوانه میشن دیگه

    • گمشده بی نام

      این برنامه اخبارو حذف کنم خیالم راحت بشه ..اینجوری هم عصبی میشم هم ناراحت ...همش قتل و خونریزی ..اخه مدیر برنامه عزیز دو تا خوندنی خوب بزار که روحیه ما عوض بشه ...کارت شده گشتن دنبال حوادثی که کشتن و به قتل توش باشه سریع بزنی تو خبر ..

    • متین

      حق بهش میدم ولی نه اینکه زده آدم کشته.فشار روانی و اضطراب جوونا داره روز به روز زیاد میشه همش هم ناشی از داغون شدن روزانه وضع اقتصاد و نداشتن امید به آینده.مسولین مقصرند که فقط به فکر حقوق و مزایای خودشونن نه فکر جوونا

    • ابوذر6666

      بخدا اینا همه از فقر و افسردگی

    • بدون نام

      نه فقط سربازان به مشکل روحی و روانی مبتلا شده اند که خیلی خیلی از مردم هم همینطور. خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کنه.

    • بدون نام

      بدون نام 17:19 واقعا گل گفتی ،احسنت،لایک داری

    • بدون نام

      کاربر " گمشده بی نام " اگه اخبار خوب و گل و بلبل میخوای برو بقیه بخشهای برترینهارو بخون . اه . خستمون کردین. مگه مجبورتون کردن؟؟؟؟؟؟؟؟ نخووووون خب

    • رسول

      نمی خوام قضاوت کنم اما گاهی اوقات اون قدر فشار روحی زیاد میشه که ممکنه ادم دست به هر کاری بزنه. نظامیان باید بدونند که سرباز هم یه ادمه و روبات نیست. مشکلات و گرفتاریها و دل تنگیها و ...خودش رو داره و البته این استانه صبر و تحمل افراد متفاوته. پس بهتره وقتی به سربازی مسئولیتی میدند یا اسلحه دستش می دند، حداقل یه بررسی از لحاظ روحی و سوابقش داشته باشند. چون با اون اسلحه نه تنها خودش بلکه افراد بی گناه رو هم نابود می کنه و فقط خدا می دونه خانواده هاشون چه حالی دارند.

    • نازنین

      اه اه با این متن خبریتون.چقد میگین کهریزک کهریزک اه

    • محمد

      اینها شهید حساب میشوند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره شهید در راه بیخیالی مسئولین

      • بدون نام

        خدایی بایستی شهید محسوب بشن، درست میگی

    • بدون نام

      مزخرف ترین دوران زندگی دوران سربازیه

    • بدون نام

      مشکلات بهش فشار آورده قاطی کرده فقر و بیکاری و هزار تا مشکل دیگه داره خب بزنه خودشو بکشه چرا بچه های بی گناه مردمو میکشه بیچاره پدر مادراشون

    • ali

      این همه کار میکشند زمان ما 12 سال پیش 5000 تومان در ماه میدادند بزور پول رفت و برگشت یک بار در ماه میشد
      مفت خورها

    • رضاx

      به افق 1404 داریم نزدیک میشیم دیگه اینا هم نشان دهنده پیشرفت هستش دوستان لطفا جو ندن فوقش 4 نفر کشته شدن میلیون ها نفر زیر خط فقر زندگی میکنن فکر میکنید وضعشون بهتر از این 4 نفر کشته و 8 نفر مجروحه؟

    • بدون نام

      باید سرباری که دست به این کار زده را در میدان تیر اعدامش کرد .چون آدم روانی تو مملکت زیاد داریم

    • بدون نام

      بهترین دوران زندگی دوران مقدس سربازیه هر کی هم از سربازی بد بیراه میگه انسان تن پرورده و نازک نارنجی هست مرد باید به کشورش خدمت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج