۵۷۷۷۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«برج تاریک» در آستانه افتتاحیه ۱۹ میلیون دلاری

فانتزی اکشن «برج تاریک» از جمعه گذشته در بیش از ۳۴۰۰ سالن سینمای امریکای شمالی اکران شده و پیش‌بینی می‌شود بتواند به راحتی با ۱۹ میلیون دلار فروش افتتاحیه، صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آخر هفته شود.

وب سایت آی ‌سینما: فانتزی اکشن «برج تاریک» از جمعه گذشته در بیش از ۳۴۰۰ سالن سینمای امریکای شمالی اکران شده و پیش‌بینی می‌شود بتواند به راحتی با ۱۹ میلیون دلار فروش افتتاحیه، صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آخر هفته شود. این فیلم ۶۰ میلیون دلاری که با اقتباس از رمان معروف استیون کینگ و با بازی متیو مک‌کانهی و ادریس البا مقابل دوربین رفته است، جدی‌ترین رقیب «دانکرک» کریس نولان در سومین هفته اکرانش به شمار می‌رود.
«برج تاریک» در آستانه افتتاحیه 19 میلیون دلاری

فروش روز جمعه «برج تاریک» (Dark Tower) به عنوان جدیدترین محصول «کلمبیا پیکچرز» - زیر مجموعه پخش «سونی» - نزدیک به ۸ میلیون دلار اعلام شده است. این فانتزی اکشن اقتباسی توسط نیکلای آرسل فیلمساز دانمارکی کارگردانی شده و از همین حالا، واکنش منفی اغلب منتقدان را به دنبال داشته است. در حال حاضر، از میان ۱۲۵ نقد منتشر شده در وبسایت «راتن تومیتوز» میانگین آرای مثبت منتقدان فقط به ۱۸ درصد رسیده است.

درام تحسین‌شده «دانکرک» جدیدترین ساخته کریستوفر نولان هم در بیش از ۴ هزار سالن امریکای شمالی روی پرده است و روز جمعه، بیش از ۵ میلیون فروش کرده است. به این ترتیب، احتمال می‌رود تا پایان روز یکشنبه، با ۱۷ میلیون دلار فروش آخر هفته در رتبه دوم جدول پرفروش‌ها قرار بگیرد. اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب دربیاید، مجموع فروش داخلی این درام جنگی بعد از سه هفته اکران در سینماهای امریکا از مرز ۱۳۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد. در حال حاضر، فروش جهانی «دانکرک» جدیدترین محصول استودیوی «برادران وارنر» به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

همزمان، سه فیلم «شکلک‌ها»، «سفر دختران» و «آدم‌ربایی» برای کسب رتبه سوم فهرست پرفروش‌ترین‌ها در حال رقابت هستند. فروش روز جمعه هر سه فیلم بین ۳.۵ تا ۴ میلیون دلار اعلام شده و به این ترتیب، پنج فیلم اول گیشه آخر هفته امریکا از همین حالا مشخص هستند.

با این اوصاف، فیلم‌های «اسپایدرمن: بازگشت به خانه»، «بلوند اتمی»، «دیترویت»، «جنگ برای سیاره میمون‌ها» و «من نفرت‌انگیز ۳» به ترتیب رتبه‌های ششم تا دهم فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آخر هفته را به خود اختصاص خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج