۵۷۷۸۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جشنواره لوكارنو از آدرين برودي تقدير كرد

جمعه‌اي كه گذشت جايزه يك عمر دستاورد هنري جشنواره فيلم لوكارنو به آدرين برودي، بازيگر امريكايي اهدا شد. «نان و رزها» به كارگرداني كن لوچ از نخستين فيلم‌هايي است كه اين بازيگر در آن ايفاي نقش كرد.

روزنامه اعتماد - بهار سرلك: جمعه‌اي كه گذشت جايزه يك عمر دستاورد هنري جشنواره فيلم لوكارنو به آدرين برودي، بازيگر امريكايي اهدا شد. «نان و رزها» به كارگرداني كن لوچ از نخستين فيلم‌هايي است كه اين بازيگر در آن ايفاي نقش كرد. اين كارگردان نيز سال گذشته جايزه تماشاگران لوكارنو را براي ساخت فيلم «من، دانيل بليك» دريافت كرد. برودي در مصاحبه با نشريه ورايتي درباره خصوصيات كارگرداني لوچ گفته است: «همه بازيگران، غيربازيگر بودند. غير از دو بازيگر زن نقش اصلي و يك يا دو نفر ديگر، باقي بازيگران سرايدار و فراش، برخي مسوولان اتحاديه و انسان‌هاي حقيقي بودند كه جالب بود.
جشنواره لوكارنو از آدرين برودي تقدير كرد
رويكرد او اين بود كه تا حد امكان همه‌چيز خودبه‌خود شكل بگيرد و فيلمنامه را عوض كند. او دو سوم يك صحنه را براي ما توضيح مي‌داد و من نبايد هدف سكانس را مي‌دانستم. حتي به عنوان نوعي تمرين براي من خيلي جالب بود... كن نابغه‌ است و روحي بخشنده دارد. او آدمي مسوول و مهربان است كه ويژگي ممتازي براي يك كارگردان محسوب مي‌شود. »

برودي در طول فعاليتش در سينماي مستقل با بهترين كارگردانان اين سينما كار كرده و از طرفي در فيلم‌هاي استوديويي انگشت‌شماري مثل «كينگ كونگ» و «غارتگران» هم حضور داشته است.
او كه در ٢٩ سالگي براي بازي در فيلم «پيانيست» جايزه بهترين بازيگري نقش اول اسكار را به خانه برد اما اين جايزه منجر به حضور او در فيلم‌هاي استوديويي نشد. خود برودي بخشي از اين كمرنگي را پيشنهاد نشدن نقش مناسب مي‌داند. او مي‌گويد: «فقط اگر نقش اول برجسته‌اي را كه استوديوها اين روزها خيلي دنبالش هستند، به من پيشنهاد مي‌شد، در اين سيستم مي‌ماندم؛ با اين وجود طبقه‌بندي‌اي وجود دارد و فيلم‌هاي درخشان انگشت‌شماري ساخته مي‌شود. من سپاسگزار افتخاري هستم كه جايزه اسكار در جواني به من اعطا كرد و ماندن در حرفه بازيگري خيلي برايم مهم است و همچنين آن كسي نشده‌ام كه ديگران فكر مي‌كردند... من مي‌خواستم به شيوه خودم فيلمي را انتخاب كنم و مهم‌ترين آن پيدا كردن نقشي بود كه با من ارتباط برقرار كند و فيلمساز از انتخاب‌هاي پرخطر خلاق نترسد.
فيلم «غارتگران» مثال خوبي است؛ دليل بازي‌ام در اين فيلم اين نبود كه براي حضور در فيلم استوديويي سرودست مي‌شكستم. بلكه به اين خاطر بود كه فكر كردم چقدر جالب، چقدر غيرقابل پيش‌بيني، پا توي كفش شخصيت شوارزنگر كردن چه چالش حيرت‌انگيزي است، نقش قهرمان فيلم اكشن دهه ٨٠ كه به اسطوره بدل شد و اين نقش را با حس سرگرمي بازي كن اما در عين حال سعي كن توانايي خودت را هم به نمايش بگذاري.»

برودي درباره همكاري با جان مالكوويچ در فيلم «سگي به نام دنيرو» كه آن را به سبك فيلم «سگ‌هاي انباري» توصيف مي‌كنند، گفته است: «فيلمبرداري تمام شده. همكاري با جان مالكوويچ خارق‌العاده است... چيزي كه سبب علاقه‌ام به بازي در اين فيلم شد، حضور پاول سولت، نويسنده و كارگردان جوان بود و فيلم داستاني دارد كه دوست دارم تماشايش كنم. » به گفته برودي فيلم جنبه تريلر، عناصر نمايشي و مقداري اكشن دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج