adexo3
۵۷۷۹۰۱
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

کشف جسد با دست و پای بسته زیر شعله آتش

جسد مردی که با دست و پاهای بسته زیر میز کار تعمیرگاه لوازم الکترونیکی قرار داشت، پس از اطفای شعله های آتش در تعمیرگاه نمایان شد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

روزنامه خراسان: جسد مردی که با دست و پاهای بسته زیر میز کار تعمیرگاه لوازم الکترونیکی قرار داشت، پس از اطفای شعله های آتش در تعمیرگاه نمایان شد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.
صبح روز گذشته هنگامی که قاضی ویژه قتل عمد مشهد برای رسیدگی به پرونده جنایی به منطقه آبروان عزیمت کرده بود، ماموران انتظامی با وی تماس گرفتند و به نقل از آتش نشانان مشهد، از وجود جسدی در زیر شعله های آتش خبر دادند.
به دنبال دریافت این خبر و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، بلافاصله قاضی «کاظم میرزایی» رسیدگی به پرونده جنایی در آبروان را نیمه تمام رها کرد و به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم خیابان رسالت مشهد شد. نیروهای آتش نشان که در محل حضور داشتند در تشریح ماجرا به مقام قضایی گفتند: باگزارش حادثه آتش سوزی در تعمیرگاه لوازم صوتی و تصویری به محل وقوع آتش سوزی عزیمت کردیم. شعله های آتش هنوز گسترش نیافته بود اما دود زیادی از مغازه بیرون می زد که بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردیم.
در همین هنگام وقتی به دنبال کانون وقوع آتش سوزی بودیم تا علت عمدی و یا غیرعمدی بودن حریق را مشخص کنیم ناگهان در زیر میز کار تعمیرگاه با پیکر بی جان مردی روبه رو شدیم که دست و پاهایش با کابل برق بسته شده و آثاری از جراحت روی بدنش نمایان بود به همین دلیل بلافاصله موضوع را به کلانتری محل اطلاع دادیم.
لحظاتی بعد و با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که عامل یا عاملان جنایت با ۳ ضربه چاقو مرد ۴۲ ساله تعمیرکار را مجروح کرده اند اما پزشکی قانونی در بررسی های مقدماتی عنوان کرد که احتمالا مرد مذکور هنگام وقوع آتش سوزی زنده بوده و بر اثر دود گرفتگی جان خود را از دست داده است.
این درحالی بود که آثار ۳ ضربه چاقو بر پشت و شکم مقتول دیده می شد بنابراین به دستور قاضی میرزایی، جسد این مرد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات درباره چگونگی وقوع حادثه آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداجونم خودت به ما رحم کن

    • بدون نام

      اینجا ایالات متحده نیست ایران است که روزانه جنایات متعددی صورت میگیرد.

    • گم نام

      باسلام خدمت هموطنانم قتل وجنایت وسرقت کودک دوزی جنون سربازان ووونهایتن خودکشی .دست اندرکاران محترم کمی ازحالت به نفع خودتان خارج شوید.وبه وضع ملت بد بخت رسیدگی کنید صد رحمت به تگزاس ازخونه که خارج میشیم .امید برگشت به خونه را نداریم...خدا وکیلی اگه شرایط که ما داریم (بدون بادی گارد وپای پیاده )شما داشتید تو این مملکت جرات خارج شدن از خانه را داشتید؟؟؟

    • ایرانی

      خدایا چه داره میشه¡؟!اخدایا توشهرامام رضا؟؟بازم جنایت اینچنینی؟؟توکشوراسلامی؟؟پناه برخدا.

    • آسنا

      تمام حوادث روز به مشهد مربوط میشه

    • بدون نام

      تهران و مشهد بیشترین جنایات را دارند.

    • شعیب

      قضیه صددرصد ناموسیه، شک نکنین

    • بدون نام

      وای خدا فقر وبدبختی مردم روانی کرده زدن به سیم اخر

    • majiiiiii

      یکی بره مشهد رو جمع کنه ......... چرا اینجورین ?

    • فرح

      اونیای که میگید جنایت وحوادث در تهران ومشهد زیاده خب اینو در نظر بگیرین این دو شهر بزرگترین شهرهای ایران هستن با جمعیت میلیونی خب معلومه آمار حوادثشون بالا باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج