۵۷۸۲۶۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

شهریه دانشگاه آزاد در مناطق محروم کاهش یافت

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای شهریه ثابت و متغیر رشته‌محل‌های گروه غیرپزشکی بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی را کاهش داده است.

خبرگزاری تسنیم: افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد در چند سال گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی دانشجویان و خانواده‌های شاغل به تحصیل در این دانشگاه بوده است.

افزایش مکرر شهریه ها و عدم افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد را به یک پایگاه صدور مدرک تبدیل کرده بود مضافا اینکه سنگینی بار هزینه ها خانواده های کم درآمد را از راهیابی به دانشگاه آزاد اسلامی محروم کرده بود.

تحول و تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد و بهره مندی از مدیریت اسلامی منجر به آن شد تا سیستم جدید این دانشگاه در اولین اقدام موثر خود به بالا بودن این شهریه ها واکنش نشان دهد.

دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه ای به منظور جذب نخبگان و کمک به تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و کاستن از بار مالی خانواده ها، شهریه ثابت و متغییر رشته محل های گروه غیر پزشکی بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی که در نقشه جامع علمی کشور دارای اولویت و کمبود دانشجو دارند تا ۵۰ درصد کاهش داد.

در گام دوم و به منظور رفاه دانشجویان و کاهش نگرانی ها ۵۰ در صد شهریه برای سال ۹۶-۹۷ بعد از اعمال افزایش تا ۱۰ درصدی شهریه این شهریه این رشته محل ها نسبت به سال ۱۳۹۵، محاسبه میشود. پیشنهاد دقیق ارقام کاهش یافته شهریه ثابت و متغییر هر رشته محل با رعایت شرایط ذکر شده در اختیار رئیس واحد دانشگاهی و تصویب نهایی بر عهده کمیسیون دائمی هیات امنای استان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون متقاضی کم بوده اقایون روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنن!!

    • بدون نام

      میگن دانشگاه آزاد یک نهاد مردمی هستش اما نظر مردم اینه که یه نهاد خودمختار هستش وهرسال به بهانه های افزایش کیفیت علمی وخرید تجهیزات آزمایشگاهی وافزایش ومهارت دانشجویان شهریه های ثابت ومتغییر خود را افزایش میدهددرصورتی که هیچ کدوم از این موارد پیشرفت نمیکنه اصلا هم براشون مهم نیست مردم بیکارن گرفتارن یا بدهکاران فقط پول میشناسند ودانشجوها را چک 50هزارتومانی میبینند

    • بدون نام

      آدم عاقل دانشگاه نمیره

    • سنا

      لعنت به هر چی دانشگاه غیر از دولتی که از وقتی باز شدن یه مشت مدعی بیسواد تحویل چامعه دادن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج