adexo3
۵۷۸۳۷۹
۲۱ نظر
۵۱۶۸
۲۱ نظر
۵۱۶۸
پ

رنج زندگی زیر سایه «هوو»

همسر دوم مرد بیمار برای رسیدن به آرامش و خوشبختی، راهی دادگاه خانواده شد تا با کمک به شوهرش سایه همسرسابق او را از زندگی مشترک‌شان دور کند.

روزنامه ایران: همسر دوم مرد بیمار برای رسیدن به آرامش و خوشبختی، راهی دادگاه خانواده شد تا با کمک به شوهرش سایه همسرسابق او را از زندگی مشترک‌شان دور کند.

«فرزانه»- 30 ساله-که تنها به دادگاه خانواده آمده بود، در راهرو مجتمع قضایی ونک انتظار می‌کشید تا بین دو جلسه دادرسی وارد شعبه 261 شود و لایحه ناتوانی شوهرش در پرداخت مهریه به همسر اولش را تقدیم قاضی کند.
«فرزانه» سه سال پیش با «مهرداد» آشنا شده و ازدواج کرده بود. شوهرش کارمند یک دستگاه دولتی بود. زن جوان که به دنبال وام «خوداشتغالی» بود با کمک‌های بی‌دریغ مهرداد موفق شد پس از مدتی کارگاه خود را راه بیندازد. اما تقدیر باعث شد آنها یک ماه بعد همدیگر را در تاکسی ببینند. همانجا بود که مهرداد ماجرای همسر فراری و دوری از دو فرزندش را تعریف کرد و فرزانه نیز قول داد با گرفتن نشانی و مشخصات لازم به او در پیدا کردن همسرش کمک کند. زن جوان تمام سعی خود را کرد تا اینکه کارآگاه بازی‌هایش به نتیجه رسید و خبردار شد همسر مهرداد به مرد دیگری علاقه‌مند شده و....
سرانجام بعد از کشف این حقیقت، مهرداد همسرش را به دادگاه کشاند و طلاقش را داد. اما فشارهای روحی و ناراحتی از متلاشی شدن خانواده‌اش او را با افسردگی روبه‌رو کرد تا آنکه باز هم فرزانه به کمک مهرداد آمد و با حرف‌هایش او را به زندگی امیدوار کرد تا آنکه مادر مهرداد رسماً از او برای پسرش خواستگاری کرد و با آنکه مهرداد 12 سال از زن جوان بزرگتر بود، آنها به عقد هم درآمدند.
در طول سه سال گذشته زندگی مشترک مهرداد وفرزانه با آرامش و شادکامی ادامه داشت اما تنها موضوعی که گاهی باعث نگرانی مهرداد می‌شد دوری از دو فرزند خردسالش بود. از سوی دیگر نیمی از دارایی‌اش را هنگام طلاق به همسر اولش داده بود و با پرداخت اقساط مهریه به این زن وضعیت مالی چندان خوبی نداشت، با این حال از زندگی با همسر دومش احساس آرامش می‌کرد. تا اینکه با موتورسیکلت تصادف کرد و چند ماه در خانه بستری شد. از همان دوران اقساط مهریه همسر اولش عقب افتاد و این حادثه آرامش زندگی‌شان را بهم ریخت.
فرزانه در طول سه سال زندگی مشترک با مهرداد، تلاش کرده بود همسر خوبی برایش باشد و در مشکلات زندگی یاری‌اش کند تا تجربه تلخ زندگی اولش را به فراموشی بسپارد. او حتی از شوهرش خواسته بود تا بعد از پایان دوره حضانت مادر برفرزندان خردسالش، فرزندان شوهرش را به خانه خودشان بیاورد.
اما با تصادف مهرداد، مشکلات مالی زندگی‌شان را بشدت تحت تأثیر قرار داد. در آن روزها فرزانه از همسرسابق شوهرش برای پرداخت اقساط مهریه مهلت خواست اما با مخالفت جدی او روبه‌رو شد. به همین خاطر فرزانه و شوهرش به ناچار تصمیم گرفتند با مراجعه به دادگاه دادخواست بدهند که قادر به پرداخت اقساط مهریه همسر اول مهرداد نیستند، چون توان مالی ندارند.

اما فرزانه به جای مهرداد به دادگاه آمده بود تا با کمک به شوهرش بتواند مشکلات زندگی زیرسایه زن اول شوهرش را برای قاضی توضیح دهد. وقتی وارد شعبه 261 شد قاضی «محمود سعادت» پس از شنیدن حرف‌های زن از او خواست مدارک لازم را برای اثبات ناتوانی شوهرش در پرداخت مهریه زن سابق او به دادگاه بیاورد تا موضوع بررسی شود. زن جوان پس ازپایان حرف‌هایش گفت: «برای اینکه ثابت کنم همه زن‌ها به دنبال مهریه نیستند، با وجود مخالفت پدر و مادرم قبول کردم با مهریه 5 سکه طلا با مهرداد ازدواج کنم. اما...»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوطی

      هم خیانت کرده رفته
      هم حضانت بچه هاشو گرفته
      هم مهرشو گرفته !!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • حمید

        خداوند به توشیرزن جزای خیر دهد

      • محمد

        خیلی هم زرنگ بوده به تمام خواسته اش رسیده زن اول

      • بدون نام

        از شوهرش خواسته بچه ها رو از مادرشون جدا کنه؟!!! زنهایی که بر علیه همجنسهاشون با مردها همکاری می کنند و تمام هم و غمشون اینه که مردها ازشون راضی باشند! فرهنگ مردسالار به شما افتخااار میکنه!!!

      • بدون نام

        بچه متعلق به مادره. کی شما مردسالارها این مسائل ساده رو درک می کنید؟ مگه میشه بچه رو از مادر جدا کرد؟ حتی حیوانات هم این کار رو نمی کنند.این زن مطیع و چاکر که حاضر شده با مردی دوزاده سال پیرتر ازدواج کنه و برای راحتی آقاش خودش رو به در ودیوار می زنه حالا بچه بیاره برای آقاش!

      • بدون نام

        جالبه نوشته زن فراری ، آخه بدبخت یه زن با دو تا بچه کجا میتونه فرار کنه؟ مرد بی عرضه بوده از خداش بوده بچه هاش دست زنش باشن که خرجشونو نده ، اینقد داریم دور و برمون که شما بگی ف ما تا تهشو خوندیم ، #مردم را خر فرض نکنیم

      • مردجنوبی

        گارآگاه لازی زن جوان شروع شده خدا به اون زن اولین رحم کنه زن در مقابل زن مثلا بمب هسته ای در مقابا بمب اتمی است،

    • بدون نام

      خب این مرده چکارس همه زندگیش رو دارن زن ها اداره می کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حمید عزیز :منظورت کدوم زنه؟؟ زن اولی که مهریه، حضانت بچه ها را گرفته. یا زن دوم که نیلوفر است؟؟؟

      • بدون نام

        زن دوم مثل اینکه خیلی معطل شوهر بوده که اینطور داره خودش رو برای این مرد مسن و دستمالی شده پرپر می کنه!! تازه بچه های یه زن دیگه رو هم میخواد ازش بگیره! چقدر پر رو تشریف داره

    • سمر تک پر

      زن است دیگر، کاریش نمیشه کرد

      پاسخ ها

      • تارا

        اخی نیست مردا همه خوبن

      • بدون نام

        جالبه که زن دوم تمام سعی و تلاشش رو کرده که جامعه مردسالار رو راضی کنه ولی خب شما زن ستیزها به این راحتی ها راضی بشو نیستید.

    • Somi

      مث ی جنتلمن کمک کرده وام بگیری!! بعدش یهو خیلی اتفاقی همو دیدین!! بعدش عزمتو جرم کردی زنشو پیدا کنی!! بعدش فهمیدی زنه خیانتکاره دست به کار شدی کلکشو کندی رفتی خودت زنش شدی!! حالا هم ک داری ازش پرستاری میکنی!! میخوای از بچه هاشم مراقب کنی!! تو اصلاً فرشته ای بانو!! فقط عزیزم گوشای خودت درازه. لیاقت همچین مرد خائنی ی زن مث تو هس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سویی جان، زنه دیگه!! چه میشود گفت یا چی ميشه کرد!؟

      • تارا

        خوب گفتی.
        .قضیه مشکوکه

      • بدون نام

        والا بخدا:) تازه میخواد بچه های زن اول رو هم ازش بگیره. ...

    • بدون نام

      حمید عزیز :منظورت کدوم زنه؟؟ زن اولی که مهریه و حضانت بچه ها را گرفته یا زن دومی که نیلوفر است؟؟

    • الیاس

      باریکلا شیر زن.بعضی ها هم راحت خیانت می کنن.

    • بدون نام

      گل گفتی حرف دل منو زدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفی ندارم
        دوستان به همه چی اشاره کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج