adexo3
۵۷۸۴۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رضا رویگری پس از استقبال از آلبوم کازابلانکا

رضا رویگری که پیش از این هم موسیقی را به صورت جسته و گریخته دنبال می کرد، این بار می گوید قصد دارد تا زنده است موسیقی را ادامه دهد و در این عرصه فعالیت داشته باشد.

رضا رویگری پس از استقبال از آلبوم کازابلانکا
روزنامه تماشا: «کازابلانکا» بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره راه انتشار را پیدا کرد و به دست مخاطبان موسیقی رسید.

رضا رویگری که پیش از این هم موسیقی را به صورت جسته و گریخته دنبال می کرد، این بار می گوید قصد دارد تا زنده است موسیقی را ادامه دهد و در این عرصه فعالیت داشته باشد. به بهانه انتشار «کازابلانکا» گفتگوی کوتاهی با رویگری داشتیم که در ادامه آن را با هم مرورمی کنیم:

رضا رویگری درباره استقبال خوب مخاطبان از «کازابلانکا» به تماشا می گوید: «اصلا چنین استقبالی از آلبوم را پیش بینی نمی کردم. تا امروز حتی یک مورد هم نبوده که آلبوم را گوش کرده باشد اما از آن رضایت نداشته و انتقاد کرده باشد. حداقل انتقادی به دست خودم نرسیده و چیزی که تا امروز دیده ام واقعا حیرت انگیز است.»

وی ادامه می دهد: «قصدم این بود که بعد از انتشار این آلبوم تا روزی که زنده هستم و توانایی کار کردن را دارم، موسیقی را ادامه دهم. الان که استقبال و فروش بالای آلبوم را دیدم، طبیعتا برای ادامه موسیقی بیشتر تشویق می شوم.»

روز دوشنبه بود که ترانه مکرم، ترانه سرای خوب کشورمان در گفت و گو با تماشا صحبت های جالب و البته جنجالی را عنوان کرد. صحبت هایی که در بخشی از آن به ماجرای حذف کارش از «کازابلانکا»ی رضا رویگری اشاره کرده و از حذف ترانه اش از این آلبوم موسیقی ابراز نارضایتی کرده بود.

رضا رویگری پس از استقبال از آلبوم کازابلانکا

برای اینکه یکطرفه به قاضی نرفته باشیم، در این مورد هم از رضا رویگری سوال کردیم که او در این مورد به تماشا می گوید: «هیچ وقت اهل حاشیه نبوده ام و علاقه ای به مباحث حاشیه ای ندارم و همیشه سعی کرده ام به هنرمندان احترام بگذارم. خانم مکرم همچنان برای من مکرم و محترم هستند اما صحبت هایی که ایشان مطرح کردند، برای اولین بار از زبان شما شنیدم و باور کنید که چنین مباحثی هیچ وقت مطرح نبوده است.

او ادامه می دهد: «این ترانه را از خانم مکرم خریدم و هزینه اش را هم به ایشان پرداخت کردم. من در این آلبوم از خیلی ها شعر و آهنگ گرفتم اما در نهایت از آنها در آلبوم استفاده نکردم. شما یک لباس را هم که می خرید حق دارید تصمیم بگیرید که الان نپوشید و در یک فصل دیگر از آن استفاده کنید.

خواننده آلبوم «کازابلانکا» در واکنش به این صحبت مکرم که گفته بود طرف آمده و هزینه کرده تا کار من از آلبوم حذف شود هم اظهار داشت: «معنای این حرف را متوجه نمی شوم! واقعا عجیب است که خانم مکرم چنین حرفی را بیان کرده اند. همانطورکه گفتم ما اصلا روی این شعر ملودی هم نگذاشتیم. به چه دلیلی باید بیایند به من پول بدهند تا کا رایشان را از آلبوم حذف کنم.

من هیچ ترانه رایگانی در آلبوم ندارم و برای همه کارها هزینه کرده ام. هیچکس هم برای بودن یا نبودن ترانه خانم مکرم در آلبوم «کازابلانکا» به من توصیه ای نکرد و من این موضوع را به طور کلی رد می کنم. خانم مکرم برای من محترم هستند و انشاءالله از ترانه ایشان در کارهای بعدی استفاده خواهم کرد. ظرفیت آلبوم پر شده بود و واقعا نمی توانستم از این ترانه استفاده کنیم. ایشان زحمتشان را برای این ترانه کشیدند، خیلی هم کارشان خوب بود، هزینه اش را هم دریافت کردند.»

رویگری ادامه می دهد: «فرصت نشد روی ترانه خانم مکرم کار کنیم و ترجیح دادیم از این ترانه در موقعیت های بعدی استفاده کنیم. من سه سال سال پیش از یغما گلرویی هم ۸ ترانه خریدم اما در نهایت فقط از ۳ تای آنها در آلبوم استفاده کردم. ایشان هم باید اعتراض کنند که چرا ۵ ترانه دیگرم در آلبوم نیست؟ من یک بار خانم مکرم را دیده ام و یک ترانه هم از ایشان خریدم که از این بابت از ایشان ممنونم. این ترانه هنوز در اختیار من است، شاید یک روز از آن استفاده کنم، شاید هم هیچ وقت این ترانه را نخوانم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      تيپ رو نگاه.
      فكر كرده ١٨ سالشه.

      پاسخ ها

      • شلغم

        طهرانی تو دیگه چرا ؟انگار اخلاق سراوانی روی تو هم تاثیر گذاشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج