جاباما
۵۷۹۰۵۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

گلزار، برای دميدن در اسراف‌کاری به نسيم می آيد

محمد صادقي در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: در شبكه نسيم چه خبر است؟ اين بار قرار است سوپراستار سال‌هاي نه‌چندان دور سينما كه اين روزها در حوزه تبليغات نيز فعال شده، با اين شبكه براي تبليغ مد و مدلينگ همكاري كند. محمدرضا گلزار كه بعد از چند سال دوري از سينما، با سريال «عاشقانه» بازگشتي دوباره به فعاليت‌هاي هنري داشته است، قرار شده براي حوزه مد لباس با شبكه نسيم همكاري كند!

محمد صادقي در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: در شبكه نسيم چه خبر است؟ در روزهايي كه مهران مديري برنامه «دورهمي» را به محل دورهمي بازيگران مجموعه‌هايش تبديل كرده است و هر بازيگري هم كه حضور پيدا مي‌كند به جز تعريف و تمجيد از مديري كار ديگري نمي‌كند، شبكه نسيم به محلي براي رپرتاژ غيرمستقيم فيلم «ساعت ۵ عصر» تبديل مي‌شود.
يا اينكه در برنامه «وقتشه» سالگرد ازدواج اميرعلي نبويان و همسرش جشن گرفته مي‌شود. شبكه نسيم چيزي مي‌شود شبيه كافي‌شاپ‌هايي كه قرارهاي عاشقانه دو نفري يا چند نفري در آن برگزار مي‌شود، حتي اين سؤال پرسيده نمي‌شود كه دلبري‌هاي زن و شوهري كه غالباً در فضاي غيرعمومي انجام مي‌شود، چرا بايد در شبكه‌اي پربيننده پخش شود؟ آيا اين خاصه‌بخشي‌ها به ديگران هم اختصاص پيدا مي‌كند؟! حالا هم شبكه نسيم يك شگفتانه جديد را رو كرده است.
گلزار، برای دميدن در اسراف‌کاری به نسيم می آيد
اين بار قرار است سوپراستار سال‌هاي نه‌چندان دور سينما كه اين روزها در حوزه تبليغات نيز فعال شده، با اين شبكه براي تبليغ مد و مدلينگ همكاري كند. محمدرضا گلزار كه بعد از چند سال دوري از سينما، با سريال «عاشقانه» بازگشتي دوباره به فعاليت‌هاي هنري داشته است، قرار شده براي حوزه مد لباس با شبكه نسيم همكاري كند!
حوزه مد و مدلينگ با آنكه جزو حوزه‌هاي پولساز است، اما در مقابل به دليل ترويج فرهنگ مصرف‌گرايي و تشويق به پيروي از الگوهاي غربي در سبك زندگي، در فرهنگ كشورمان امري مذموم شناخته شده و حتي در بيشتر برنامه‌هاي اخلاقي و خانوادگي تلويزيون پرداختن به اين حوزه نهي و نفي شده است.

شبكه نسيم با وجود اينكه شبكه‌اي تقريباً جديد به شمار مي‌رود توانسته در جمع پر‌مخاطب‌ترين شبكه‌هاي تلويزيوني براي خودش جاي مطمئني را پيدا كند و از اين رو بخش خصوصي تمايل زيادي براي حضور در اين شبكه دارد. اما قرار است درآمدزا شدن شبكه به مفهوم نفي فرهنگي باشد كه تلويزيون تلاش مي‌كند در جامعه حاكم باشد؟
مصرف‌گرايي حاصل از مدلينگ مسئله‌اي مسلم است و در شرايطي كه مقام معظم رهبري روي مسئله اقتصاد مقاومتي تأكيد دارند، صداوسيما آيا مي‌خواهد شرايط را براي برنامه‌اي تلويزيوني مهيا كند كه در جهت عكس فرهنگ اقتصاد مقاومتي حركت مي‌كند؟!
خبر همكاري گلزار با شبكه نسيم براي توليد برنامه‌اي در حوزه مدلينگ هنوز واكنش رسمي را از سوي مديران اين شبكه در پي نداشته است، اما در خبرها آمده مذاكرات با شبكه انجام شده است، آيا نسيم بيش از اين قرار است از يك شبكه موفق دور شود؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه های تلویزیون خیلی وقته شده شبیه برنامه ای که مدیری برای مسخره کردن ماهواره ساخته بود!" مامانم 20هزار دلار"همه جا تبلیغ اجناس بنجل و بی کیفیت! حتی برنامه های سلامتشون هم جهت داره . اینستاگرام هم که خودش شده انگیزه واسه مصرف گرایی پز دادن. اونوقت یه مشت خوابزده تازه یادشون افتاده اینا خلاف اقتصاد مقاومتی ه:)))

    • معین

      وقتی قراره شبیه به بخش خصوصی اداره بشه بیش از محتوا برد اقتصادی واسه تداوم مهم میشه

    • مرتضی

      بدم میادازشماکه فکرمیکنیدایران ملک شخصی باباتونه!بذارین مردم زندگی کنن

    • بدون نام

      اه گلزار.پیرمرد زشت و بی استعداد

    • بدون نام

      اه اه چقدر نق میزنین

    • بهمن

      مردم دارن ازفقربدبختی منفجرمیشن بعدامثال گلزارفکرچی هستن اگه انسان هستین اگه شرف ناموس دارین به فکرمردم بیفتین خودتون که سنگ امثال این موجوداکسیژن حروم کن روبه میان آوردین حداقل یادمعضلی چون گورخوابهابیفتید یادتون که نرفته عده ای برای آرامش فیزیکی شبهابه علت نداشتن سرپناه درقبرهای خالی میخوابیدن شرف غیرت خوب چیزیه که متاسفانه این روزهاکیمیاست حالاهی بگین مدیری گلزاریاچه میدونم هرکس دیگه یادتون باشه روزی همون گلزارومدیری هم بایددراون قبربخوابن البته به عنوان جسدتاابدپس درحدامکانمون انسان باشیم

    • نگار

      به شدت موافقم باهاتون،اینجا ماهواره و شبکه های خارجی نیست که بیان برنامه مدلینگ بسازن،اینجا ایرانی،و البته یه چیز دیگه.سوپر استار سالهای نه چندان دور ایران یعنی چی؟همین حالاش هم گلزار سوپر استاره.لطفا مسائل رو به هم قاطی نکنید

    • 3mrg

      حالا بزارین برنامه رو درست کنند بعد ببینیم چیه و اظهار نظر کنیم
      البته برنامه ای که گلزار توش باشه بهترینه
      عشقم گلزار

    • بدون نام

      اینجوری پیش بره شبکه نسیم رو هم دلواپسا میبندن،بجاش میشینیم به در ودیوار و درختا میخندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج