جاباما
۵۷۹۱۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منتظر رونمایی از مدل رودستر ب‌ام‌و i۸ باشید

بعد از انتشار چند خبر در مورد مدل رودستر ب‌ام‌و i۸، خبری جدید در مورد حضور قطعی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس امسال منتشر شد. نمایشگاه لس‌آنجلس از ۱ دسامبر (۱۰ آذر) تا ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برگزار می‌شود. ب‌ام‌و i۸ حال حاضر مراحل آزمایش و ارزیابی را طی می‌کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: بعد از انتشار چند خبر در مورد مدل رودستر ب‌ام‌و i۸، خبری جدید در مورد حضور قطعی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس امسال منتشر شد. نمایشگاه لس‌آنجلس از ۱ دسامبر (۱۰ آذر) تا ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برگزار می‌شود. ب‌ام‌و i۸ حال حاضر مراحل آزمایش و ارزیابی را طی می‌کند.
منتظر رونمایی از مدل رودستر ب‌ام‌و i8 باشید

BMW اولین بار در نمایشگاه خودرو آلمان در سال ۲۰۰۹ از کانسپتی به نام Vision Efficient Dynamics رونمایی کرد. اتومبیلی که ظاهری متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌های ب‌ام‌و داشت و توانست سنگ‌بنای طراحی ب‌ام‌و i۸ در سال ۲۰۱۱ شود.

منتظر رونمایی از مدل رودستر ب‌ام‌و i8 باشید

این خودرو طراحی پخته‌تری نسبت به کانسپت سال ۲۰۰۹ داشت. در سال ۲۰۱۲ از مدل مفهومی اسپایدر i۸ رونمایی و سرانجام مدل کوپه‌ی این خودرو در سال بعد وارد مرحله‌ی تولید شد. حالا که حدود ۴ سال از شروع تولید این خودرو می‌گذرد، ب‌ام‌و به فکر عرضه‌ی نسخه‌ی روباز i۸ افتاده است. جای خالی این مدل در سبد محصولات این شرکت آلمانی احساس می‌شد.

منتظر رونمایی از مدل رودستر ب‌ام‌و i8 باشید

پیش از این گفته شده بود که این اتومبیل در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌شود؛ مراسمی که از ۲۳ شهریور تا ۲ مهر برگزار می‌شود. اما در جدیدترین خبرها گفته شده که رونمایی این اتومبیل عقب افتاده و رونمایی آن در نمایشگاه لس‌آنجلس در آذرماه رونمایی می‌شود. در مورد مشخصات فنی ب‌ام‌و i۸ بد نیست به پیشرانه‌ی بنزینی و برقی آن اشاره کنیم؛ پیشرانه‌ی بنزینی ۳ سیلندر ۱٫۵ لیتری و یک موتور برقی در اکسل جلو می‌تواند حداکثر توان کلی خودرو را به ۴۲۰ اسب‌بخار برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج