۵۷۹۵۱۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

وجود ۱۲ هزار واحد مسکن مهر خالی در هشتگرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: ۱۲ هزار واحد مسکن مهر خالی در هشتگرد وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: ۱۲ هزار واحد مسکن مهر خالی در هشتگرد وجود دارد.

اسماعیل خلیلی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان، وجود واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در البرز را یکی از مشکلات بخش تعاون استان اعلام کرد و گفت: درحال حاضر ۱۲ هزار واحد مسکن مهر درهشتگرد وجود دارد که اصلا متقاضی ندارند. برای بسیاری از متقاضیان پرداخت مابقی سهمشان برای دریافت واحد مسکونیشان صرفه مالی ندارد و همین امر باعث شده تعداد زیادی واحد مسکن مهر در استان خالی بماند.

وی افزود: بدون شک خالی ماندن واحدهای مسکن مهرعلاوه بر زیان مادی، باعث آسیب و تخریب این واحدها می‌شود.

خلیلی عنوان کرد: درحال حاضر ۳۵۰۰ تعاونی در استان وجود دارد. ۱۲۰۰ مورد از این تعاونی‌ها طی بررسی‌های انجام شده غیرفعال هستند و اقدامات لازم جهت انحلال آنها در حال انجام است. در حال حاضر بخش تعاون از درآمدهای اقتصادی تنها ۶ درصد را از آن خود کرده این درحالی است که این سهم تا چند سال آینده باید به ۲۵ درصد برسد. برای تحقق این هدف باید زمینه لازم برای آموزش اعضای تعاونی‌ها و پژوهش در این بخش بیش از پیش مهیا شود. درحال حاضربخش تعاون نه تنها درالبرز بلکه در تمام کشور با مشکلاتی مواجه است که باید با مدیریت و برنامه ریزی مناسب رفع شوند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان در ادامه صحبتهایش به وجود ۱۰ هزار پرونده در حوزه روابط کار در استان اشاره کرد وگفت: در رسیدگی به این پرونده ها اصل سازش حاکم است. تلاش می شود دقت، سرعت و عدالت در رسیدگی به این پرونده ها لحاظ شود تا نه کارگران و نه کارفرمایان متضرر شوند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر رسیدگی به پرونده های روابط کار در استان بین ۱۵ تا ۲۲ روز زمان می برد که در مقایسه با سالهای گذشته به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۲ هزارکد کارگاهی در استان تعریف شده و در مجموع ۳۵۰ هزارکارگر نیزتحت پوشش بیمه قرار دارند. در مجموع ۲۰ بارزس کار در استان در حوزه روابط کار انجام وظیفه می کنند که تعدادشان جوابگوی جمعیت کارگری استان است. طبق استانداردها برای هر ۲۰ هزار کارگر یک بازرس نیازاست که این استاندارد در استان رعایت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه هشتگرد از نظر امکانات بسیار ضعیف است هیچ فعالیت اقتصادی در ان مشاهده نمی شود منظور شهر جدید است راه اندازی مترو خبری نیست اکثرا قشر کارگر در ان شهرک سکنی دارند با توجه به بعد مسافت کرج تهران در سر کار حاضر شدند مشکل است وضعیت می طلبد که ماها که در اینجا هستیم محل را ترک کنیم چه بسا به این ساختمانهایی که اشاره شده خالی هستند

    • محمد سلطان

      وقتی یه احمدی میاد پروژه مسکن مهر را کلنگ میزند نتیجه میشه این! وبدتر رکودکلیدر بازار مسکن وبیکار شدن همه مشاغل!

    • بدون نام

      تمام متقاضیان مسکن مهر کسانی هستند که واقعااز نظرمالی ضعیف هستند و مبالغ واریزیها را بافلاکت وبد بختی جور کردن به امیدی که دولت با مهر ورزی آنها راصاحب خانه کند وآنها تمام سختی مسیر و فراهم نبودن امکانات زندگی راباجان ودل پذیرفتند تنها وتنها به امید خانه دار شدن ولی دولت عزیز ابتدا کلمه مسکن مهر را به کار برد ولی الان بهتره بگن مسکن ظلم چرا که نه تنها مهری درکار نبود ،بلکه نهایت ظلم را در حق ای قشر ضعیف کردندچون دولت قصد بهره برداری ومنفعت دارد نه خدمت رسانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج