۵۷۹۸۶۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

تصادف مرگبار وانت‌ و ایسوزو در جاده ورامین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار میان کامیونت و وانت پیکان در جاده ورامین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار میان کامیونت و وانت پیکان در جاده ورامین خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت:‌ وقوع حادثه تصادف در ساعت ۲۰:۴۰ دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به محل حادثه واقع در جاده ورامین، محدوده کمربندی دوم اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی باقرشهر نیز به محل اعزام شده بودند، گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه کامیونت ایسوزو و وانت پیکان رخ داده و شدت برخورد به حدی است که رانندگان هر دو خودرو درون کابین محبوس شده‌اند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با قطع جریان برق و سوخت خودروها و ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای نجات و خارج کردن این دو سرنشین را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین دو خودرو کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده ایسوزو که حدود ۳۰ سال سن داشت به شدت دچار مصدومیت شده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شد، گفت: راننده پیکان وانت که مردی حدودا ۴۰ ساله بود، پس از خروج از داخل کابین به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متأسفانه بررسی علایم حیاتی‌اش نشان داد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۲۱:۰۴ به عملیات خود خاتمه داده و محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج