۵۸۰۵۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلترهای جدید و جذاب برای برنامه‌ی Face App

احتمالا شما هم برای سرگرمی از اپلیکیشن Face App استفاده کرده‌اید. همان اپلیکیشنی که می‌توانید با آن جوان شوید، پیر شوید یا جنسیت خود را تغییر دهید.

مجله دیجی کالا - مهدی مومن زاده: احتمالا شما هم برای سرگرمی از اپلیکیشن Face App استفاده کرده‌اید. همان اپلیکیشنی که می‌توانید با آن جوان شوید، پیر شوید یا جنسیت خود را تغییر دهید.
فیلترهای جدید و جذاب برای برنامه‌ی Face App
حالا در آپدیت جدید این اپلیکیشن، فیلترهایی اضافه شده که می‌توانید با آن‌ها به شکل یک فرد آسیایی (شرق آسیایی، مثل چینی‌ها)، سیاه‌پوست، سرخ‌پوست و قفقازی در بیایید.

اپلیکیشن فیس‌اپ برای کسانی است که خیلی دوست دارند از خودشان سلفی بگیرند و البته گاهی اوقات برای خنده هم که شده، با تغییر چهره، این سلفی‌ها را برای دوستانشان ارسال کنند. استفاده از این اپلیکیشن برای مدتی بین مردم باب شد و در اینستاگرام کاربران مختلف را می‌دیدید که چهره‌ی خودشان را بوسیله‌ی این اپلیکیشن پیر یا جوان می‌کردند.
فیلترهای جدید و جذاب برای برنامه‌ی Face App
بعلاوه با این اپلیکیشن می‌توانید اگر دختر باشید چهره‌تان را شکل پسرها کنید یا اگر پسر هستید چهره‌تان را شبیه به دخترها کنید. یک سری کارهای دیگر مثل گذاشتن لبخند هم از پس این اپلیکیشن بر می‌آید.

اگر فکر می‌کنید که دیگر استفاده از این اپلیکیشن برایتان خسته‌کننده شده،‌ می‌توانید آن را آپدیت کنید و دوباره از خودتان سلفی بگیرید. سپس چهره‌تان را شبیه به آن چهار نژادی که در بالا گفتیم بکنید و دوباره عکستان را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. به هر صورت دنیا دو روزه و اگر این کارهای بامزه را نکنیم، چکار کنیم…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج