adexo3
۵۸۰۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاکید جهانگیری بر رسیدگی به سیل‌ زدگان

معاون اول رییس جمهور خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان استان‌های خراسان رضوی و گلستان شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان استان‌های خراسان رضوی و گلستان شد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان، گزارشی از آخرین میزان تلفات و خسارات وارده و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده دریافت کرد و بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر و کمک به آسیب زدگان تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن اعلام همدردی با خانواده های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل، از استانداران خراسان رضوی و گلستان خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند و حداکثر توان نیروهای امدادی را برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شدهبه خصوص به زیرساخت‌ها بکار گیرند.

جاری شدن سیل در روزهای اخیر، چند استان کشور را تحت تاثیر قرار داده که به تلفات و خساراتی در استانهای خراسان رضوی و گلستان منجر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج