۵۸۰۸۵۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ويژگي‌ رويدادهاي بين‌المللي، نظیر مراسم تحلیف

محمود صادقي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: يکي از مزاياي مراسم‌هايي مثل تحليف رياست‌جمهوري، ارتباط ميان شخصيت‌ها اعم از نمايندگان و مقامات است که بتوانيم از ابعاد مثبت و ظرفيت‌هاي موجود به نحو مطلوبي استفاده کنيم.

خبرگزاری ایسنا: محمود صادقي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: يکي از مزاياي مراسم‌هايي مثل تحليف رياست‌جمهوري، ارتباط ميان شخصيت‌ها اعم از نمايندگان و مقامات است که بتوانيم از ابعاد مثبت و ظرفيت‌هاي موجود به نحو مطلوبي استفاده کنيم.
محمود صادقي در گفت‌وگویی درباره اينکه وقتي اخباري جنجالي يا زرد در جامعه از يک اتفاق منتشر مي‌شود، تا چه اندازه احتمال دارد که انتشار اين‌گونه اخبار براي پوشاندن يک اتفاق مهم باشد؟ گفت: اين مسئله مي‌تواند از زواياي ديگري هم مورد توجه قرار گيرد، آن هم در شرايطي که در تحريم هستيم و تعداد کثيري از مقامات بين‌المللي در مراسمي مثل تحليف شرکت کرده‌اند، مي‌توانست به گونه‌اي باشد که از ابعاد مثبت و ظرفيتي که ايجاد شده بهره‌برداري درستي کرد اما متأسفانه حواشي بر متن غلبه پيدا کرد.
اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس افزود: به نظر مي‌رسد در مورد عکاسي از نمايندگان مجلس و خانم موگريني، نوعي شيطنت دخالت داشته و دو خط که در جهت انزواي ايران عمل مي‌کنند، در کنار هم حرکت ‌کرده‌اند؛ يکي تندروهاي داخلي که در برابر هرگونه فرصتي که براي خروج ايران از انزوا پيدا مي‌شود، به‌شدت حساسيت نشان مي‌دهند و خط ديگر هم اسرائيل و ترامپ که در جهت ايران‌هراسي و منزوي‌ساختن ايران حرکت مي‌کنند، درواقع دو تيغه قيچي هستند که به‌دنبال ايران‌هراسي و به انزوا کشاندن ايران هستند.
صادقي در ادامه اظهار کرد: از‌ سوي‌ديگر، مراسم بازگشت ايران به عرصه بين‌الملل نشان از توطئه‌هاي آمريکا و هم‌دستان منطقه‌اي آنها مثل عربستان دارد که همواره در تلاش براي حضور نيافتن ايران در عرصه بين‌الملل بوده‌اند و پاسخي براي آنها بود. اما به نظرم اگر بخواهيم بدبينانه نگاه کنيم، دوستان داخلي در جهت انزواي ايران حرکت کرده‌اند.
اين نماينده مجلس با اشاره به سلفي نمايندگان با مقام عالي اروپايي يادآور شد: در روز برگزاري مراسم تحليف در مجلس، زماني اين اتفاق و نوع عکس‌گرفتن پيش آمد که مراسم تمام شده و حين برگزاري نبود.
نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: گويي نمايندگان را از دور خارج کرده بودند، درحالي‌که از نظر آيين‌نامه داخلي مجلس در يک جلسه رسمي و علني نمايندگان بايد حاضر باشند و حتي مي‌توانند نطق کنند اما نه‌تنها به‌لحاظ فيزيکي محدوديت ايجاد شده بود، بلکه سيستم الکترونيک، امکان ثبت اخطار يا تذکر را به نمايندگان نمي‌داد.
وي با بيان اينکه از نظر آيين‌نامه داخلي در شيوه برگزاري مراسم ايرادهايي هم وجود داشت‌، گفت: يکي از مزاياي چنين رويدادهايي که ابعاد بين‌المللي دارد ارتباط ميان اشخاص شرکت‌کننده در اين مراسم‌هاست که متأسفانه اين امکان از نمايندگان سلب شده بود و حتي امکان برقراري ارتباط با برخي از شخصيت‌هاي داخلي مثل حجت‌الاسلام سيدحسن خميني و حجت‌الاسلام ناطق‌نوري هم که کمتر نمايندگان با آنها در ارتباط هستند، وجود نداشت.
صادقي در ادامه با بيان اينکه در تصوير منتشر شده از نمايندگان از همه طيف‌ها اعم از اصول‌گرايان، مستقل‌ها و اميد بودند گفت: به نظر مي‌رسد خط خبري از ابتداي شکل‌گيري مجلس دهم براي زير ذره‌بين بردن نمايندگان فراکسيون اميد که به‌طور عمده هم هدفشان کينه‌توزي نسبت به رأي‌آوري ليست اميد در مجلس دهم بوده است، فعاليت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای صادقی ننگ با رنگ پاک نمی‌شود. توجیه نکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج