adexo3
۵۸۱۳۹۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

روسای جدید سازمان میراث فرهنگی و محیط زیست

رییس‌ جمهور در حکمی عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد. همچنین رییس‌ جمهور در حکمی دیگر علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رییس‌ جمهور کشورمان در حکمی عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

متن حکم روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عیسی کلانتری

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

علی‌اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی شد

رییس‌ جمهور در حکمی علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس علی‌اصغر مونسان

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالیه.
      عیسی کلانتری 2 سال قبل:
      ایران با بهره‌برداری از ۹۷ درصد آب‌های سطحی خود عملاً تمام رودخانه‌های خود را خشک کرده‌است و دیگر آبی در طبیعت باقی نمانده‌است.»

      وزیر اسبق کشاورزی ایران ادامه داد: «این موضوع به معنای آن است که اگر به همین وضع ادامه دهیم حدود ۷۰ درصد ایرانیان یعنی جمعیتی معادل ۵۰ میلیون نفر برای زنده ماندن ناچار به مهاجرت از کشور هستند!


      ایشون درک درستی از مساله اهمیت محیط زیست دارن و گزینه بسیار مناسبی هستند.

    • بدون نام

      خداروشکر

    • علی

      فکر کنم تنها وزیر متخصص همین ایشون هستند .

    • بدون نام

      معصومه ابتکار متولد سی و نه بود جایگزینش کردند با یکی که متولد سی و یکه .بعد یه مشت زن ستیز اومدند کامنت گذاشتند سن ابتکار زیاده چرا بازنشسته نمیشه!!!فرهنگ منحط

    • بدون نام

      حالا باید دید این مَرررد چطور قراره معجزه بکنه و مشکلاتی که همجنسهاش با غارت آبهای زیرزمینی و نابودی جنگلها در طول دهه ها ایجاد کردند رو در طول چهار سال حل کنه!

    • سعیدطهمورثی

      ازجمله سازمان هائی که واقعا" به لحاظ تاثیرگذاری بروظایف اصلی دولت می تواندنقش آفرینی نمایداین دوسازمان محیط زیست ومیراث فرهنگی است البته نتایج برنامه هااین دوسازمان یا سایردستگاه می تواندبرخی مشکلات را تعدیل وبرخی ازآنها رابه سمت مدیریت درست آن هدایت نمودوافکارعمومی انتظارداردافرادی که برمسندآن تکیه می زنندهمواره پاسخگووپیگیرباشندوبه مشکلات حسب وظایف وماموریت هاخودعمل نمایند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج