adexo3
۵۸۱۹۹۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قاطبه مجلس موافق ربیعی است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی از عملکرد علی ربیعی گفت : وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به‌خاطر گستردگی امور و نیز این‌که این وزارتخانه با وضعیت معیشتی مردم به‌طور مستقیم سر و کار دارد همواره زیر ذره بین بوده و قضاوت های مختلفی در این خصوص انجام می گیرد.

تابناک: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی از عملکرد علی ربیعی گفت : وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به‌خاطر گستردگی امور و نیز این‌که این وزارتخانه با وضعیت معیشتی مردم به‌طور مستقیم سر و کار دارد همواره زیر ذره بین بوده و قضاوت های مختلفی در این خصوص انجام می گیرد.

در عرصه جهانی نیز تامین رضایت در حوزه کار و رفاه اجتماعی در هیچ کشوری صد درصدی نیست و همواره فعالان این حوزه حتی در کشورهای پیشرفته نیز با انتقادات جدی در این خصوص رو به رو هستند.

مشکلات معیشتی کشور نباید به پای وزارت تعاون و وزیر آن نوشته شود

جعفرزاده ایمن آبادی خاطر نشان کرد: اصلاح ساختار اقتصادی در دولت یازدهم هزینه هایی را به بازار و معیشت مردم تحمیل کرد در این بین تغییر و نوسان شاخص های رفاه تا اندازه ای وزارت کار و تعاون را در شرایط ویژه ای قرار داد که مباحث این شرایط ویژه نباید به پای این وزارتخانه و وزیر آن نوشته شود.

وی تاکید کرد: ربیعی در قیاس با شرایطی که در کشور وجود داشت و امکاناتی که در اختیار وی قرار گرفت عملکرد مثبتی در ۴ سال گذشته از خود نشان داد .

ادامه کار ربیعی در وزارت کار به نفع کشور است

وی ادامه داد: ربیعی در ۴ سال گشذته راه های خوبی در وزارت تعاون باز کرده است و استمرار کار وی در دولت بعد می تواند منجر به دستاوردهای خوبی در وزارت تعاون شود.
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد : این وزارتخانه عملا در حال پیش بردن سه محور در آن واحد است به این معنی که آقای ربیعی باید کار سه وزارتخانه را به تنهایی انجام دهد و با توجه به شناختی که از عرصه کارگری دارد تصور می کنیم در این خصوص توفیق داشته باشد.

وی در خصوص رویکرد مجلس به ربیعی در خصوص رای اعتماد برای دولت دوم روحانی تصریح کرد: ربیعی بدون مشکلی خاصی از مجلس رای‌اعتماد می‌گیرد و کلیت مجلس با ادامه کار وی در دولت دوم روحانی موافق است.

ربیعی درد کارگران را می داند

جعفرزاده با بیان این که ربیعی با مشکلات حوزه کارگری آشنا است گفت: به حثق آقای ربیعی مشکلات این حوزه را می شناسد و امیدواریم با ادامه کار در دولت دوم روحانی بتواند قوانین کار را به نفع کارگران بیش از پیش اصلاح کند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین تصریح کرد: تصور می کنم رای اعتماد به ربیعی می تواند انسجام کار در حوزه کار و کارگری و رفاه اجتماعی را افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      یعنی تلویحا بفرمایید امیدی به بهبود وضع معیشتی بازنشستگان وکارگران با وضع موجود وتفکر قاطبه نمایندگان مجلس نخواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج