۵۸۲۴۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خطر در کمین «لیگ عدالت»

کمپانی برادران وارنر نگرانی‌های بسیاری درباره‌ی «لیگ عدالت» دارد. فعلا کپانی در حال کم کردن جدیت و تیره و تاری فیلم است و نقش آفرینی ری فیشر(سایبورگ) هم مشکلاتی داشته. همه‌ی این مشکلات در نهایت به فیلمبرداری مجدد ۲۵ میلیون دلاری منجر شده است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: کمپانی برادران وارنر نگرانی‌های بسیاری درباره‌ی «لیگ عدالت» دارد. فعلا کپانی در حال کم کردن جدیت و تیره و تاری فیلم است و نقش آفرینی ری فیشر(سایبورگ) هم مشکلاتی داشته. همه‌ی این مشکلات در نهایت به فیلمبرداری مجدد ۲۵ میلیون دلاری منجر شده است.
خطر در کمین «لیگ عدالت»

این فیلمبرداری مجدد فقط شامل عکسبرداری و اجرای صحنه‌هایی جزئی نمی‌شود و شکل جدی‌تری دارد. دلیلش هم این است یکی از نسخه‌های اولیه‌ی فیلم پس از نمایش داده شدن لقب غیرقابل تماشا را به خود گرفته بود. این که فیلمی به مرز غیر قابل تماشا بودن برسد چیز ساده‌ای نیست و به نظر می‌رسد مشکلات «لیگ عدالت» آن قدر جدی بوده که مجبور به فیلمبرداری مجدد شده‌اند.

اتفاق دیگری که ضربه‌ی بزرگی به پروژه محسوب می‌شود جدا شدن زک اسنایدر از پروژه است. چندی پیش زک اسنایدر به علت مشکلات خانوادگی (خودکشی دخترش) از پروژه جدا شد و جایش را به جاس ویدن (انتقام جویان) داد.

بن افلک که اخیرا صحبت‌هایی درباره‌ی امکان جدا شدنش از جهان سینمایی دی سی به گوش می‌رسید به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و درباره‌ی تغییر کارگردان «لیگ عدالت» توضیح داده. افلک تلاش کرده که نگرش مثبتی را نسبت به این اتفاق ارائه دهد:« حالا زمان بسیاری خوبی برای کار کردن در دی سی است. آن‌ها کم کم دارند متوجه این می‌شوند که چه چیزی درست است و چه چیزی جواب می‌دهد. تولید با دو کارگردان به خودی خود عمل جذابی است. هر دو نگاه خاص خودشان را دارند. من عاشق کار با زک بودم و همین طور کاری را که با جاس انجام داده‌ایم خیلی دوست دارم.»

«لیگ عدالت» پاییز امسال به نمایش در می‌آید و باید دید که روند موفقیت «زن شگفت‌انگیز» را ادامه می‌دهد یا دوباره طلسم ناکامی‌های وارنر و دی‌سی بیدار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج