۵۸۲۵۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چشم امید مولاوردی به حمایت رئیس جمهور

شهيندخت مولاوردي يكي از سه زن توانمند كابينه يازدهم است كه اگرچه در دولت دوازدهم به‌عنوان دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي فعاليت خواهد كرد اما، ديگر در جلسات هيات دولت حضور نخواهد داشت.

روزنامه اعتماد: شهيندخت مولاوردي يكي از سه زن توانمند كابينه يازدهم است كه اگرچه در دولت دوازدهم به‌عنوان دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي فعاليت خواهد كرد اما، ديگر در جلسات هيات دولت حضور نخواهد داشت.
معاون امور زنان و خانواده رييس دولت يازدهم، ديروز در آخرين حضورش در جلسه هيات دولت، نشان داد كه همچنان دغدغه ماموريت ٤ ساله گذشته را دارد. ماموريتي كه از او چهره‌اي محبوب به خصوص در بين جامعه زنان ايراني ساخته است، اكنون به دست سكاندار محيط زيست ايران در دولت يازدهم، يعني معصومه ابتكار سپرده مي‌شود تا مولاوردي عنوان كند كه «با خاطري آسوده اين معاونت را به او مي‌سپارد».
شهيندخت مولاوردي در گفت‌وگو با «اعتماد»، در خصوص برنامه‌هايي كه براي دستياري ويژه رييس‌جمهوري در امور حقوق شهروندي دارد، عنوان كرد: «طرح تشكيل سازمان حقوق شهروندي، قبلا از سوي دستيار سابق مطرح شده است. هنوز سير بررسي‌هايي كه ايشان انجام داده و به اين تصميم رسيده است را ندارم و بايد به اين بررسي‌ها دست يابم تا اگر به صلاح بود كه اعمال ما در قالب سازمان انجام شود، اقداماتي را صورت مي‌دهيم.
وي تاكيد كرد: بايد ديد كه با توجه به شرايط و سازوكارهايي كه در كشور وجود دارد، اين امر شدني است يا خير. الان هم در حال تدوين برنامه هستيم. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا همچنان پيگير حقوق زنان با استقرار در پست جديد خواهيد بود، عنوان كرد: «با توجه به اينكه بندهايي از منشور مرتبط با حوزه زنان و خانواده بوده، قطعا پيگير اين موضوع خواهيم بود».
مولاوردي با اشاره به اينكه من حقوقدان هستم و يكي از موضوعات مورد علاقه‌ام و سابقه كارهاي تحقيقاتي و ترويجي‌ام در زمينه حقوق بشر و شهروندي بوده، تاكيد كرد: عموم منشور حقوق شهروندي، شامل زنان هم مي‌شود، ولي چند بند مشخص آن مربوط به حوزه زنان و خانواده است كه قطعا بايد پيگير باشيم و طبيعتا در چارچوب ماموريت جديدم، آن را در دستور كار قرار خواهم داد.
وي در مورد حمايت‌هايي كه از سوي رييس‌جمهوري در اين زمينه صورت مي‌گيرد نيز با بيان اينكه حتما حمايت‌هاي ايشان را خواهيم داشت، يادآور شد: «ايشان در مراسم تحليف اشاره كردند كه يكي از اولويت‌هاي‌شان بسط حقوق شهروندي در دولت دوازدهم خواهد بود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج