۵۸۳۶۲۷
۱۰ نظر
۵۱۱۸
۱۰ نظر
۵۱۱۸
پ

آخرین مهلت تعویض شناسنامه های قدیمی

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه تعویض شناسنامه‌های قدیمی فقط تا پایان امسال فرصت دارد، گفت: برای زمان تغییر شناسنامه‌ها هنوز تصمیم‌ گرفته نشده است.

خبرگزاری تسنیم: جاعی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان شهرضا و در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ولادت در استان و شهرستان شهرضا اظهارداشت: آمار ولادت در ۴ ماهه نخست سال در اصفهان، ۲۷هزار و ۶۰۲ نفر و در شهرضا این آمار ۷۹۶ ولادت بوده است.

وی با بیان اینکه آمار ولادت نسبت به سال گذشته در شهرضا که ۸۶۶ نفر بوده با کاهش ۸ درصدی مواجه بوده است، افزود: ثبت فوت در ۴ ماهه نخست سال در استان ۷ هزار و ۶۲۳ نفر است که در شهرضا این آمار ۲۹۸ نفر بوده و نسبت به سال گذشته که ۲۴۱ نفر بوده افزایش پیدا کرده است.

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه در ۴ ماهه نخست امسال در استان ۱۰هزار و ۵۷۶ واقعه ازدواج انجام شده، بیان کرد: در ۴ ماهه نخست سال در شهرضا ۳۷۷ ازدواج رخ داده که سال ۹۵ این آمار ۵۵۳ واقعه ازدواج بود.

وی با بیان اینکه ولادت در استان اصفهان ۱۰۰ در ۱۰۰ و وفات نزیک به ۱۰۰ در ۱۰۰ ثبت می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر روند ثبت فوت افراد چند دقیقه بعد از فوت انجام شده و این دقیق بودن آمارها و اطلاعات یکی از افتخارات سازمان ثبت احوال است.

شجاعی خطاب به مراجعانی کهبرای دریافت کارت هوشمند ملی به دفاتر پستی، پیشخوان و یا اداره‌های ثبت احوال مراجعه نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: در صورت مراجعه نکردن برای تحویل کارت هوشمندملی درباره ابطال آن تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کارت هوشمند ملی برای افرادی که به سن ۱۵ سالگی رسیده‌اند صادر می‌شود، افزود: جمعیت بالای ۱۵ سال استان اصفهان بیش از ۴ میلیون نفر است.

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال اصفهان در ادامه گفت: کارت هوشمند ملی با ارائه ۳ کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌کند تا از آن به عنوان یک ابزار چند کاره استفادهکرد.

وی با اشاره به اینکه تعویض شناسنامه‌های قدیمی فقط تا پایان امسال فرصت دارد، تصریح کرد: برای زمان تغییر شناسنامه‌ها هنوز تصمیم‌ گرفته نشده و با این وجود تعویض شناسنامه‌های قدیم به دلیل مکانیزه شدن، امنیت بیشتر و اصلاح آن از خدشه‌ها و عیب‌ها ضروری است.

شجاعی تعداد نوزادان به دنیا آمده و دارای شاسنامه در سال گذشته را ۸۱ هزار و ۷۹۴ نفر اعلام کرد و افزود: نداشتن شناسنامه به معنی وجود نداشتن فرد در جامعه است و او را از تمام خدمات کشور شامل تحصیل، بیمه و دریافت یارانه‌ها محروم می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مستوره

      میرسلیم پاشو برو شناسنامتو عوض کن

    • بدون نام

      آقا کجای دنیا مردم این همه وقت و انرژی خودرا به همراه صرف هزینه چندین و چند باره،صرف تعویض شناسنامه،کارت ملی ، کارت پایان خدمت و و و می کنن؟هر روز یه نقشه جدید برای کندن جیب مردم و مشغول کردن اونها به این امور.شأن مردم ما یعنی همینه؟

    • محمد

      مردم پول نون شب رو ندارن این مسوولین صداشون ازجای گرم در میاد شناسنامه وکارت ملی پول میحواد باید رایگان کنن تاهمه عوض کنن

    • کارمند ثبت

      از 50 سال به بالا از رده خارجند و نیازی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با زم یه سوژه جدید ؟؟

    • بدون نام

      مگه اولیه چشه تاریخ مصرفش گذشته این هم مثل کنتور اب کنتور بمردم نمیدن وقبض اب پیش ازحد گران میکنن وبلاخره مردم مجبور میکننذبرن کنتور بخرن وپول کنورا تو جیب خودشون نشد ملت دیگه ندارن

    • بهبید

      عاموو پول مگه گذاشتیدبرامون که بدیم بابت شناسنامه وکارت بیخود

    • بدون نام

      پول یارانه رو میکشییید

    • زهرا

      این مسخره بازیا چیه مردم دارن از گشنگی میمرن والا من که عمرا پول بدم واسه تعویض شناسنامه و کارت ملی. من اگه داشتم یارانمو میبخشیدم. الان تو ایران همه چی اوکیِ فقط این دو قلم کمه اونم عوض کنیم درست میشه. تا کی میخوان جیبمونو بزنن الان واسه ما تاریخ تعیین میکنن که فلان تاریخ آخرین مهلت تعویضه. به درک که تاریخش میگذره من که پول به اینا نمیدم مگه این که مفتی عوض کنن. مردشورشونو ببره از ملت همه جوره تیغ میزنن

    • خدا لعنتشون کنه

      خدا لعنتشون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج