اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۴۴۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل ناکامی عامل حمله انتحاری در چابهار

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با آمادگی و صلابت نیروهای انتظامی عامل حمله انتحاری هنگام ورود به مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان ناکام ماند.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با آمادگی و صلابت نیروهای انتظامی عامل حمله انتحاری هنگام ورود به مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان ناکام ماند.

یعقوب جدگال با بیان اینکه حمله انتحاری رأس ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، اظهار داشت: عامل انتحاری که به سلاح کلت کمری و کمربند انفجاری و همچنین نارنجک مجهز بود، قبل از ورود به داخل مقر انتظامی در مقابل درب ورودی شناسایی و مورد هدف گلوله قرار گرفته است.

وی افزود: این عامل انتحاری پس از اینکه متوجه شناسایی مأموران انتظامی شد، مبادرت به تیراندازی به طرف یکی از نگهبانان دژبان درب ورودی می‌کند که در اثر این تیراندازی، یک از سربازان از ناحیه ران پا زخمی‌ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: عامل انتحاری قبل از اینکه بتواند کمربند انفجاری و نارنجک همراه خود را در مقابل درب فرماندهی انتظامی چابهار، منفجر کند با تیراندازی ماموران انتظامی به هلاکت رسید و ناکام ماند.

جدگال در پایان از صلابت، آمادگی، اقتدار ایثارگران و نیز رشادت مأموران انتظامی به‌ویژه فرماندهی نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار در شناسایی به موقع و ناکام گذاشتن این حمله انتحاری تقدیر و تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      فقط از خدا بخواهیم ایران پاکستان یا افغانستان یا عراق دوم نشه، این تعصبات کورکورانه خطرناکترین دشمن بشریت اند

      پاسخ ها

      • ایرانی

        تعصب ؟؟ سلاح, پول, آموزش و تحریک "دوستان "دور و نزدیک اصل ماجراست وگرنه عامل انتحاری هم زنده بودن رو ترجیح میداد . یه نگاه به نقشه بندازین : افغانستان و پاکستان وعراق که هیچ ! اوضاع ترکیه هم خرابه .حاشیه خلیج همیشه فارس هم مثل کفتار انتظار خاک ما رو میکشند . کشورهای حاشیه دریاچه خزر هم که دست در گردن اسراییل انداختند ! خدا به ماموران وسربازان ما قوت و طاقت بده , آمین .

      • babak

        طبق کنوانسیون حقوق کشورها هیچ کشوری حق تجاوز به کشوردیگه ای رو نداره، مگر اینکه خیلی گردن کلفت باشه و دلایل قوی داشته باشه ، سالهاست که آمریکا و اسرائیل درصدد ایجاد دلایلی برای حمله به ایرانند اما موفق نبودن ، اینطوری نیست که کشورهای همسایه بخوان خاک ایران رو تصاحب کنند ، قصد این خرابکارها فقط بهم ریختن آرامشه نه گرفتن خاک و اراضی مملکت، این خرابکاری ها ریشه در تعصبات دینی و مذهبی داره و نمونه این نوع اقدامات رو میشه درکشورهایی که نام بردم ببینیم، بمبگذاری درکنارجاده ای که عزاداران شیعه درروزعاشورا ازاون رد میشن کار متعصبان سنی مذهبی هست که ما شیعه ها رو دشمن قلمداد می کنند وبا بیسوادی خودشونو صاحب دنیا و آخرت می دونن و اعتقاد دارند اگر درراه کشتن یک شیعه از دنیا برن به بهشت رفته و بهترین جایگاه رو کسب می کنن، این تعصبات متاسفانه در برخی افراطیون شیعه هم دیده میشه که اقداماتی نظیر توهین به خلفای صدراسلام همچون عمر در سالروزکشته شدن او وبرپایی جشن و غیره انجام میدهن و این ها برای اتحاد امت اسلامی مضرو دردسرآفرینه

    • 111135891000

      تا ما سربازان امام زمان(عج) و جان بر کفان الامام خامنه ای هستیم ،نمیگذاریم امنیت کشور را این خرده تروریست ها خدشه دار کنند.

      پاسخ ها

      • babak

        حضرت آقا یا سرکارخانم این مملکت برای همه ایرانیهاست چه مسلمون و چه مسیحی وکلیمی و زردتشتی، اگه نگاهی به دورتادورایران بندازی درحاشیه کشور جمعیت های سنی مذهب زیادی می بینی، حفظ تمامیت ارضی کشوربرعهدۀ تمام ایرانیان است با هردین ونژاد ومذهبی، هیچ کس تافتۀ جدا بافته نیست و همه یکسانیم

    • سما

      بازهم خداروشکر به خیر گذشت

    • شیری

      یا تشکر از نیروهای با هوش انتظامی . دشمن در کمین است مرزها با پاکستان باید کاملاً کنترل شود .

    • مرتضی جعفری پور

      با توجه به سلاحهایی که دیروزتو کرج کشف شد باید مواظب حمله های تروریستیه بیشتری شاید در تهران بود خدا رحم کنه

    • بدون نام

      با تشكر از سربازان گمنام حضرت وليعصر(عج)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج