۵۸۴۹۴۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کلاهبرداری میلیاردی با سموم تقلبی

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که با تهیه برندهای تقلبی اقدام به جعل لیبل‌های شرکتی خصوصی در تهران می‌کرد در مشهد دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.

خبرگزاری فارس: حمید رزمخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با شکایت فردی مبنی بر توزیع تقلبی سموم کشاورزی در سطح بازار کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیگیری پرونده به صورت ویژه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را از شاکی پرونده که وکیل یکی از شرکت‌های معتبر در خصوص تهیه سموم کشاورزی در استان تهران بود آغاز کردند و متوجه پخش سموم با مارک و لیبل‌های جعلی در سطح بازار شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در دومین گام برای پیگیری سرنخ‌های موجود و اقدامات علمی به دستور مراجع قضائی پس از چند روز کار گسترده پلیسی فردی به نام کامبیز را شناسایی و او را در بلوار شهید قرنی مشهد به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از اطمینان از توزیع این محصولات تقلبی توسط فردی شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد فروشگاه مربوطه شده و ضمن دستگیری فرد سودجو از بازرسی به عمل آمده تعداد ۲۴ کارتن سموم با برند شاکی که با لیبل‌های جعلی تهیه شده بودند را کشف و ضبط کردند.

رزمخواه گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت با تهیه برچسب‌های تقلبی و همچنین مخلوط کردن سموم، اقدام به توزیع این کودهای تقلبی در بازار می‌کرد که مدت بیش از سه ماه این عمل مجرمانه را انجام داده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال به شرکت اصلی در تهران ضرر و زیان وارد شده و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کشاورز

      تمام زمینامون امسال بابت سم از بین رفتن..هرچه سم میپاشیم به جای پانزده روز دوروز بعدش افت میزنن..اصلا به فکر کشاورز نیستن..هرچه کود و سم تقلبی هسته دارن میدن به کشاورز محصولاتمون نصفه شده معلوم نیسته چی داخل سم ها میکنن که درختامون دارن خشک میشن

    • بیتا

      لیبل های محصولات پوستی در داروخانه ها همه تقلبی و در داخل پر میشه .مارکهای معروف ،از شامپو بگیر تا کرمهای صورت که با قیمت کلان میفروشند .داروهای تقلبی ،و امثالهم...چه خوب که یهو ریختند یه شزکتهای الکی خارجی ...البته اگه با رشوه و زد وبند سرشو هم نیارند..چوبشو میخورند وبزودی همه شون رسوا میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج