۵۸۵۶۴۱
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

دختر نوجوان راز قتل پدرش را می دانست

دو مرد جوان که از سوی مرد شیطان صفتی برای قتل شوهر زن مورد علاقه اش، اجیر شده بودند، با فرار متهم اصلی پرونده، پای میز محاکمه نشستند.

روزنامه ایران: دو مرد جوان که از سوی مرد شیطان صفتی برای قتل شوهر زن مورد علاقه اش، اجیر شده بودند، با فرار متهم اصلی پرونده، پای میز محاکمه نشستند.
رسیدگی به این پرونده از ۶ سال قبل و درپی کشف جسد مردی درشهرستان شهریار در دستور کار بازپرس جنایی و تیم تحقیق قرار گرفت. تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول مردی افغان به نام «مهرشاد» است که همسر و یک دختر دارد. در حالی که هیچ سرنخی برای کشف راز جنایت وجود نداشت دختر مقتول نزد پلیس رفت و سرنخی طلایی به پلیس داد. دختر نوجوان گفت: «مادر من با مرد غریبهای به نام «اسد» ارتباط دارد. من مطمئنم او قاتل پدرم است.»
با این اظهارات، بازپرس پرونده دستور بازداشت همسر مقتول و «اسد» را صادرکرد اما در حالی که این مظنون مرد متواری شده بود دو همدست جوانش بازداشت شدند. این دو مرد جوان در برابر بازپرس پرونده، همسر مقتول را طراح قتل معرفی کردند. زن جوان نیز با پذیرفتن اتهامش گفت: من و شوهرم با هم مشکل داشتیم و از اسد خوشم میآمد. اسد مشروب فروش بود و دو نوچه داشت که بازداشت شدهاند. من ماجرای رابطه شوهرم با خواهر اسد را لو دادم و او هم که خشمگین شده بود با نوچههایش سروقت شوهرم رفت و با آچار فرانسه و چماق او را کشت.

با توجه به تکمیل تحقیقات و با وجود فرار متهم اصلی، کیفرخواست پرونده پس از ۶ سال صادر شد و دو متهم جوان صبح دیروز در شعبه دهم به ریاست قاضی قربانزاده و مستشارش قاضی غفاری محاکمه شدند. قضات پس از شنیدن اظهارات متهمان وارد شور شدند تا حکم آنها را صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمال

      زن احمق خوشت آومد خاک بر سرت باید اعدامش کننه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وا. عجب آدمی هستس، خوب دیگه خوشش نمی اومده! الکی دروغ بگه که خوشش اومده، این بابا از اسد خوشش اومده، چهار دیواری اختیاری، دل که چیزی نیست با زور قانع شود، کار کار دله، چه میشه گفت،

    • بدون نام

      برترینها
      خبرمربوط به افاغنه نگذارید لطفا
      به ما چه????

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای عزیز. منظور خبر از خواستن و علاقه و دوستی گفته فرقی نداره کجایی باشه، این خانم. آقا دله کار داده به دستش، نه افغانستان و ترکمنستان!! دل، فقط دلش خواسته، همین،

    • بدون نام

      نمیدونم چرا دولت برای برگرداندن این افغانی ها کشورشون کاری نمیکن پنجاه در صد تخلفات تو کشور ما افغانی ها مقصر هستند

    • بدون نام

      در ارگانهای دولتی و ساختمانهای مسکونی از افغانیان استفاده میکنند که بعضاً فاقد مدارک و به صورت قاچاقی وارد کشور میشن شما میگی بیرونشون کنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12/31 عزیزم الهی خدا نگهدار شما باشه دل که احتیاج به مدرک یا قاچاق بودن نداره از قضا کارهای این. دل. معمولاً ناخودآگاه و بدون تفکر است هیچ قانون، مسلکی مذهب و یا شکل و فورمت جلودار این دل نیست و دل خودش هرچی بخواد میکنه اگه جهنم باشه هم میره کار دله سخت است مگه خودت دلیل نداری!

    • بدون نام

      برترین ها. خبرمربوط به افغان ها بگذارید لطفا .تامردم بدونند این ها چه هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جونم واست بگه که همین مردم که مورد نظر سرکار هستن از هزارها افغانی بدترند، خوبه افغانی دلش خواسته ولی مردم برای سرگرمی اینطور کارها را انجام میدن، خوب فکر کن به نتیجه میرسی!

    • ملیسا

      جالب بود خاک تو سر خواهر اسد که با ی افغان رو هم ریخته وخاک بر سر این زن که عاشق اسد بوده بابا خوب طلاق به درد همین چیز ا میخوره همش از سریال های ماهواره یاد میگیرن این با زن آون آون یکی با زن این یکی

    • بدون نام

      ۲/۱۱ فازت چیه
      ازهموطن افاغنه دفاع میکنی

    • آزادی

      باز هم افغانی بازهم افغانی .برید گم شید کشور خودتون بعدهرغلطی دلتون خواست بکنید.هرچی میکشیم ازاین افغانیها میکشیم..

      پاسخ ها

      • محمد

        تویی که به افغان ها فحش میدی و ما را مسخره میکنی و حقیر میشماری.امیدوارم روز قیامت بتونی جواب ۳۰میلیون افغانی را بدی.شاید هم بیشتر
        شما که از آمریکایی ها هم نژاد پرست تر هستید

    • آزادی

      باز هم افغانی بازهم افغانی .برید گم شید کشور خودتون بعدهرغلطی دلتون خواست بکنید.هرچی میکشیم ازاین افغانیها میکشیم..

    • بدون نام

      لطفا بیشتر اخبار از جنایات و خلافکاریهای افاغنه بگذارید و اصلا این اخبار را سانسور نکنید ، همچنین در مورد ایرانستیزی در جامعه و رسانه های افغانستان هم مطلب منتشر کنید تا همه مردم ایران بفهمند افغانیها چه .... هستند ، لطفا بهیچ وجه سانسور نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج