۵۸۵۸۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چه گوشی هایی در «ایفا ۲۰۱۷» معرفی می شوند؟

به زودی و در فاصله ده روز، برلین در آلمان میزبان بزرگترین کمپانی های مخابراتی و تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان خواهد بود تا در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کنند.

مجله سخت افزار: به زودی و در فاصله ده روز، برلین در آلمان میزبان بزرگترین کمپانی های مخابراتی و تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان خواهد بود تا در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کنند. نمایشگاه امسال ایفا قرار است در روزهای اول تا ششم سپتامبر برگزار شود و طبق روال هر ساله می توان انتظار داشت شرکت های مطرح دستگاه های هیجان انگیزی را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.
چه گوشی هایی در «ایفا 2017» معرفی می شوند؟
از بین همه این شرکت ها می توان انتظار داشت ال جی، سامسونگ، سونی و ایسوس از جمله کمپانی هایی باشند که با دست پر در ایفا 2017 حاضرند و سایرین نیز شاید محصولی برای معرفی داشته باشند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به محتمل ترین برنامه های هر شرکت در نمایشگاه IFA 2017.

ال جی

بر اساس زمان بندی ال جی، این شرکت در اوایل سال میلادی از پرچم دار سری G و سپس در میانه های آن از گوشی های سری V رونمایی می کند. امسال نیز برنامه ریزی ها به همین صورت انجام شده و تصاویر و جزئیات منتشر شده نشان می دهند می بایست منتظر معرفی V۳۰ باشیم.
چه گوشی هایی در «ایفا 2017» معرفی می شوند؟
به نظر می رسد برای اولین بار در سری V نمایشگر دوم حذف خواهد شد و طراحی گوشی شباهت بیشتری به G6 پیدا خواهد کرد. این اتفاق می تواند سوالات زیادی درباره علت وجودی گوشی های سری V به دلیل شباهت زیادشان به سری G در سال های آینده ایجاد کند. به علاوه می توان منتظر رونمایی از گوشی ارزان قیمت تر سری Q که به نوعی یک V20 mini است نیز بود.

سامسونگ

ستاره سامسونگ در ایفا بدون شک نوت 8 خواهد بود. تنها سه روز تا زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 باقی مانده که قرار است در 23 آگوست در نیویورک معرفی شود. در نتیجه این گوشی با تمام قدرت تبلیغاتی سامسونگ اولین چهره آنها در IFA است. البته سامسونگ همیشه طیف گسترده ای از محصولات را برای معرفی در خط تولید خود دارد و می توان در این مورد به چند گوشی ارزان قیمت از سری C، دستبندهای سلامتی Gear Fit و حتی با احتمالی بسیار کمتر یک ساعت هوشمند با نام Gear S4 را نیز جزو کاندیداهای سامسونگ برای رونمایی دانست.
چه گوشی هایی در «ایفا 2017» معرفی می شوند؟

سونی

بر اساس زمان بندی های منتشر شده سونی قصد دارد یک روز قبل از آغاز نمایشگاه همایشی اختصاصی برگزار کرده و از یک گوشی جدید در آن رونمایی کند. شایعات عنوان می کنند این گوشی پرچم دار جدید سونی و جایگزین گوشی های رده بالای سری XZ این شرکت خواهد شد و احتمالا XZ۱ نام دارد. علاوه بر این دستگاه، نسخه کوچکتری از آن با نام XZ۱ Compact نیز جزو شایعات است و احتمالا ژاپنی ها با این دو گوشی خود را به ایفا ۲۰۱۷ می رسانند.
چه گوشی هایی در «ایفا 2017» معرفی می شوند؟

هواوی

هواوی سال گذشته در IFA از دو گوشی جدید سری نووا با نام های Huawei Nova و Nova Plus رونمایی کرده بود و زمانی را نیز برای معرفی تبلت های مدیاپد M۳ صرف کرد. اما امسال خبری از نسل جدید تبلت ها نیست و Nova ۲ و Nova ۲ Plus هم زودتر از برگزاری نمایشگاه برلین معرفی شده اند. در نتیجه نمی توان هیچ گونه پیش بینی روشنی از رویکرد هواوی داشت. شایعه شده بود که شاید این کمپانی چینی قصد داشته باشد میت ۱۰ را در IFA ۲۰۱۷ معرفی کند اما چنین احتمالی بسیار بعید به نظر می رسد و عضو جدید خانواده میت می بایست تا پایان سال برای معرفی منتظر بماند.

ایسوس

تنها چند روز قبل بود که کمپانی ایسوس به صورت رسمی گوشی های سری Zenfone 4 را معرفی کرد. این خانواده شامل گوشی های میان رده، پرچم دار و مدل دارای دوربین تخصصی تر می باشند. با این حال معرفی ذنفون های جدید پوشش خبری گسترده ای نداشت و به نظر می رسد ایفا 2017 بهترین مکان برای به نمایش در آوردن و انجام تبلیغات برای این گوشی های جدید باشد. انتظار می رود بتوان در غرفه ایسوس علاوه بر مدل های استاندارد با گوشی های ذنفون 4 پرو و ذنفون 4 مکس (مجهز با باتری با ظرفیت بیشتر) ملاقات کرد.
چه گوشی هایی در «ایفا 2017» معرفی می شوند؟

به جز کمپانی های مورد اشاره، دیگران هم در ایفا ۲۰۱۷ حضور خواهند داشت. به نظر می رسد لنوو قصد داشته باشد از هدست های واقعیت مجازی خود در این نمایشگاه رونمایی کد و البته برنامه ای برای معرفی یک گوشی از برند موتورولا وجود ندارد. اچ تی سی در نمایشگاه امسال غایب است و بعید به نظر می رسد در طول روزهای برگزاری نیز خبر خاصی از شرکت تایوانی منتشر شود.
بلک بری نیز دیگر کمپانی حاضر در IFA ۲۰۱۷ خواهد بود که ممکن است حتی دو گوشی جدید اندرویدی را در معرض دید علاقمندان قرار دهد. با همه این تفاسیر به نظر می رسد حداقل کره ای ها انتظار دوست داران تلفن های هوشمند را بی پاسخ نگذارند و با دستگاه های خود هیجان را به برلین منتقل کنند. در طول نمایشگاه با خبرهای ویژه از محصولات معرفی شده در آن با شما همراه خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج