adexo3
۵۸۵۹۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشکلی برای تامین بودجه سریال ها نیست

برنامه «فانوس» و « شعرهای آیینی » در محرم از شبکه پنج سیما پخش می شود .

خبرگزاری صبا: برنامه «فانوس» و « شعرهای آیینی » در محرم از شبکه پنج سیما پخش می شود .
مشکلی برای تامین بودجه سریال ها نیست
مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما درباره تامین بودجه سریال های تولید شده در این شبکه به صبا گفت: معاونت سیما یک همت خوبی را به کارگرفته که بودجه کارهای نمایشی را تامین می کنند. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای تامین بودجه کار های نمایشی نداریم. شاهد این امر هم کارهای پر پرداکشنی است که برای شبکه های مختلف سیما تولید می شود .
وی افزود:انعکاس این سیاستگذاری را می توان در بین هنرمندان از جمله تهیه کننده ها که رابط مالی ما با پروژه ها هستند را ببینیم . به طور مثال در حال حاضر دو سریال تاریخی با دکور عظیم به طور همزمان برای شبکه پنج تولید می شود. بودجه سریال های نمایش از طریق آگهی بازرگانی که بین مجموعه ها پخش می شود، دوباره به سازمان بر می گردد.
زین العابدین درباره برنامه های ماه محرم این شبکه توضیح داد: یک برنامه شبانه داریم به اسم «فانوس» که در ۱۰ شب مقتل را مرور می کند. یک برنامه« شعر آینی »داریم ، شعر آینی مورد توجه مقام معظم رهبری است وجلسات سالانه ای دراین باره برگزار می کنند. در این برنامه سعید حدادیان به عنوان کارشناس و یک تعداد شاعر آیینی هم به بررسی شعر های آیینی می پردازند. شبکه پنج سیما برای محرم سریالی ندارد، اما بقیه شبکه ها سریال هایی را برای محرم آماده می کنند.
مدیرشبکه پنج سیما درباره همکاری با برنامه سازان جوان با این شبکه گفت: اضافه شدن برنامه سازان جوان به شبکه پنج همواره دغدغه و جزیی از سیاست های ما بوده است . در حال حاضر یکی از پرببینده ترین برنامه شبکه پنج سیما را یک تهیه کنندگان جوان برعهده دارد. گاهی اوقات مجبوریم بعضی از برنامه ها را به دست قدیمی ترها بسپاریم . این به آن معنا نیست که از طرح جوانان به نفع قدیمی ها استفاده کرده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج