اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۸۴
۲۱ نظر
۵۰۰۹
۲۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشت دوباره مدیری با یک مجموعه جدید

خشایار الوند نویسنده مجموعه های مهران مدیری از آغاز یک کار جدید با ساختاری متفاوت برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

خبرگزاری مهر: خشایار الوند نویسنده مجموعه های مهران مدیری از آغاز یک کار جدید با ساختاری متفاوت برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

خشایار الوند در این ارتباط گفت: به تازگی صحبت هایی را برای یک مجموعه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیری انجام داده ایم و طرح اولیه را برای گرفتن مجوز به ارشاد ارائه کردیم. این کار چندین داستان را در کنار هم دنبال می کند و ساختاری متفاوت از کارهای قبلی مدیری دارد.

وی درباره استقبال از "ویلای من" افزود: مهران مدیری با ساخت این مجموعه قصد داشت خاطره بد "قهوه تلخ" و مشکلاتی که در پایان آن مجموعه پیش آمد را از ذهن مخاطب پاک کند به همین دلیل با سرعت سراغ ساخت "ویلای من" رفت تا هم در زمان مشخص وارد بازار و هم جوایز آن اهدا شود.

الوند ادامه داد: در حال حاضر کالاهای فرهنگی اعم از فیلم، کتاب و... نسبت به گذشته کمتر مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد. اعتماد مخاطبین به شبکه نمایش خانگی نیز کمتر شده است همین موضوع شاید دلیل این باشد که مادر "ویلای من" با فروش کمتری روبرو شدیم. "قهوه تلخ" یک استثنا در شبکه خانگی بود که شاید دیگر تکرار نشود.

بیشتر مخاطبین شبکه خانگی در حال حاضر ترجیح می دهند چنین کارهایی را دانلود کنند و یا در پایان در یک بسته خریداری کنند. در صورتی که مخاطبین "قهوه تلخ" با توجه صحبت هایی که مدیری در آن کرده بود تن به نسخه قاچاق کار نمی دادند.

وی تاکید کرد: برای این کار جدید پس از گرفتن مجوز قطعا به سراغ ساخت ان می رویم و فکر می‌کنم حدود دو ماه نگارش فیلمنامه آن به طول بینجامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      یاز هم واسه شبکه نمایش خانگی ):

    • MSM

      دیگه حوصله مهران مدیری رو ندارم... همیشه کاراش رو خوب شروع می کنه، وقتی به وسطاش می رسه ومخاطبش رو جذب می کنه، مجموعه کاملا پوک و بی محتوا میشه.

      پاسخ ها

      • مرجان

        هزار تا مثبت به نظرت من کلا دیگه گولشو نمی خورم

      • بدون نام

        حرف حق رو زدی برادر، من اولین قسمت قهوه تلخ رو دانلود کردم، لینک دانلود رو واسه همه دوستام هم فرستادم و گفتم الکی پول ندین بخرین، کلی بازخورد منفی بهم برگشت. بعد از 10، 15 سری تازه یه سری به حرف من رسیدن که نباید جوگیر شد.

      • طُرفه

        ویلای من را بنده هر ده روز یکبار میخرم و دنبالش میکنم و در همین مجله خوندم که تولیدش هم چند هفته پیش تمام شده و آخرین ضبط هایش هم انجام شده و اگه زنده باشیم میتونیم تا آخر ببینیمش. حالا یکی دو تا کارش به بن بست خورده دلیل نیست همیشه به بن بست بخوره !!!

      • شیطون

        کاربر انگلیس پرچم نما !!!
        لطفا به قانون حق کپی رایت پایبند باشید آقا !
        ممنون

    • hoori

      نخیر جانم.قهوه تلخ واسه ی این خوب فروخت که ما مهران مدیری رو خییییلی دوست داشتیم و به شدت بهش اعتماد داشتیم.وقتی وسطاش خیییلی مسخره شد و آخر هم نداشت دیگه مگر اینکه عقلمون کم باشه که پول بیزبون رو که با هزار و یک بدبختی در میاریم بدیم این چرت و پرت هارو بخریم که اون آقا پولاشو بزنه به جیب.واقعا وقتی یکی نمیتونه یه سریال رو در نمایش خانگی اداره کنه و کللللللی هم ادعاش میشه پس نباید از سران که کارهای به شدت سخت تری دارن توقع داشت.نمیگم دولتمون خوبه یا بده.منظورم ادعا کردن بعضیاس

      پاسخ ها

      • حمید لکستانی

        چقدر آسمون ریسمون بافتی

    • MohammadMTZ

      بسیار هم خوب

    • میناخانم

      جناب آقای الوند انگار نمیخوان قبول کنن که اعتماد عمومی نسبت به اینجور فیلم ها قطعا بعداز جریان قهوه تلخ از بین رفت. وگرنه فیلم های دیگه از این قولهای ناشتا به هیچ کس نداده بودن..

    • بدون نام

      30 قسمتش اومده تازه دارین خبر میدین

    • زهرا

      باید یرگرده تلوزیون بلکه محبوبیتش هم برگرده ....
      وگرنه دیگه کسی پوول نمیده کار ضعیف ببینه

    • نگار

      وقتی میشه سریال های بی اندازه خنده داری مثل فرندز و بیگ بنگ تئوری رو دانلود کرد و بارها و بارها دید و خندید, آدم چرا باید پول برای کاری بده که میخواد با همون لوده بازی های 20 سال پیش بخندوندت... سال هاست طنز توی ایران مرده...

      پاسخ ها

      • طرفه

        اتفاقا ما با ويلاي من خيلي هم خندیدیم. سریالهایی که نام بردی از نظر من شاید خنده دار نباشه !

    • زهرا

      باید یرگرده تلوزیون بلکه محبوبیتش هم برگرده ....
      وگرنه دیگه کسی پوول نمیده کار ضعیف ببینه

    • درام

      قلب یخی چیشد پس؟؟؟؟

    • غریبه

      من که هیچ کدوم از قسمت های سریالی که تو بازار بخش شده و نگرفتم !

    • مهنا

      مدیری کار خوبی کرد نمایش خانگی گذاشت چون اگه باز هم یه کار چرت مثل قهوه ی تلخ می گذاشت واونم سینمایی و چند قسمته هیچ دوقرون هم ارزش نداشت. ومردم واسشول نمی دادن .از نظرمن کارش خیلی خوب بود

    • سبحان

      سریال قلب یخی کی دوباره برمیگرده؟

    • بیتا

      من تمام قسمتهای قهوه تلخ رو خریدم و تا اونجا که بتونم و وسع مالی ام اجازه بده، کپی رایت را رعایت می کنم ولی مشکل من این بود که آقای مدیری قهوه تلخ رو نیمه تمام گذاشت گرچه میگن با تهیه کننده به مشکل برخوردن.ولی مردم با حرف های ایشون سی دی ها رو خریدن و بعد قهوه تلخ نیمه تمام موند و مهران مدیری رفت تو قلب یخی بازی کرد و بعد هم سریال ویلای من رو ساخت. یعنی این وسط اهمیتی به مردم نداد

    • parisa

      معلوم نیست بااین فیلم هایی که نیمه تمام رها میشه ماروسره کارمیگذارن یاخودشون رو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج