۵۸۷۶۲۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر ارتباطات قصد برچیدن اینترنت حجمی را دارد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص اینترنت حجمی، کاهش تعرفه ها و وضعیت اشتغال در حوزه فناوری اظهاراتی داشت.

تسنیم: آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص اینترنت حجمی، کاهش تعرفه ها و وضعیت اشتغال در حوزه فناوری اظهاراتی داشت.
وزیر ارتباطات قصد برچیدن اینترنت حجمی را دارد
او در خصوص ایجاد مشاغل مرتبط با حوزه فناوری چنین گفت: «از 950 هزار شغلی که در برنامه دولت اشاره شده، 100 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود. در بخش مخابرات و فناوری اطلاعات باید رشد 19 درصدی در ارزش افزوده داشته باشیم و پیش‌بینی می‌شود حجم بازار مخابرات 2.5 برابر و حجم بازار فناوری اطلاعات 5 برابر شود.»

او در خصوص کاهش تعرفه های اینترنت نیز گفت: "بیشتر از بحث کاهش، بحث مدل استفاده مطرح است و ما باید مدل حجمی را خاتمه دهیم."

ایجاد 100 هزار شغل در زمینه ارتباطات، حذف سیستم اینترنت حجمی و رفع فیلتر توئیتر، صحبت های امیدوار کننده ای از وزیر ارتباطاتی است که نخستین روزهای کاریش در این سمت را میگذراند. اما اینکه آیا او موفق می شود به وعده های خود جامه عمل بپوشاند را فقط زمان می تواند مشخص کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره.مردم

    • حسین

      صرفتظراز برنامه های خوبتان استدعا دارم دو اتفاق مبارک دیگر هم در وزارت خانه ارتباطات رقم زده شود
      ۱-کم فروشی بسته های اینترنتی نتی
      ۲- قطع پیامهای تبلیغاتی
      ضمنا وزارت بر شما مبارک انشالله آنچنان عملکرد خوب ومناسب داشته باشید تا دولت از این پس به جوانان اطمینان بیشتری پیدا کند ممنون وسپاسگزار

    • حسین

      کی دیگه این اینترنت حجمی جمع میشه انگار طلا میفروشن ده مگابایت هزار تومان یک روزه اینا رو به یه خارجی بگی شاخ در میاره ده مگابایت خو اندازه یه صفحه وبه

    • alireza

      هر روز به فکر سرکیسه کردن مردم هستند اون وقت میان بزرگترین منبع درآمد خودشون را جمع کنند و تعطیلش کنند بخدا حریف نمیشه سازمان حمل ونقل از کرایه مندرج در بارنامه ها 3% میگرفت حالا شده 4% آب از آب تکون نخورد یک درصد از حق راننده را میخورند آب هم روش یکی بیاد جلو این کارها را بگیره نذارن گرونتر بشه ارزونی پیشکششون

    • alireza

      یه دو تومن شارژ میخری تا بیای یه تماس بگیری همه شارژت با این پیامهای تبلیغاتی دزدیده میشه . اون وقت حجم اینترنت رایگان میدن؟ یه زن میانسال در ایستگاه خط واحد دیدم داره گریه میکنه بهش گفتم چرا گریه میکنی مادر جان گفت موندم چکار کنم پول بلیط ندارم یه موبایل هم دارم تا شارژ میکنم زود تموم میشه خیلی حواسم هست کم تماس بگیرم اما تا یه تماس هم میگیرم نمیگیره گوشیش را گرفتم با اجازش رفتم پیامکاش را کنترل کردم دیدم همه تبلیغاتی هست براش کنسل کردم . ببینید دست از سر شارژ دو تومن یه پیرزن بر نمدارن . اون وقت حجم مفتی بشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج