۵۸۷۶۷۹
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

تصادف ساختگی مرگبار با انگیزه انتقام

راننده یک کامیون به بهانه خونخواهی برادرش و در تصادفی ساختگی، دو نفر را زیر گرفت که دراین جنایت هولناک یک نفر کشته و نفر دوم به کما رفت.

روزنامه ایران: راننده یک کامیون به بهانه خونخواهی برادرش و در تصادفی ساختگی، دو نفر را زیر گرفت که دراین جنایت هولناک یک نفر کشته و نفر دوم به کما رفت.
سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سال گذشته بر اثر برخورد یک سواری سمند با موتورسیکلت، راکب موتورسوار جانش را از دست داد. اما پس از یک سال، برادر این موتورسوار به قصد انتقامجویی راننده سمند را به همراه دوستش در حال گشتزنی در زمین‌های کشاورزی با کامیون زیر گرفت، ولی طوری این کار را انجام داد که ماجرا یک تصادف نشان داده شود.
کامیون بدن این دو نفر را نیم کیلومتری در زمین‌های کشاورزی روی زمین کشانده بود. در این سانحه راننده سمند که هدف اصلی راننده کامیون بود به کما رفت و دیگر عابری که نقشی در این قضایا نداشت جانش را از دست داد. راننده تریلی در اظهارات ضد و نقیض خود عمدی بودن این سانحه را رد اما انتقامگیری را انکار کرد. این پرونده در دادسرای بهار همدان تحت بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چرا مردم به فکر آخرت نیستند همه بزرگ ولی عقل درست کار نمی کند... الهی بمیرم ولی باعث مرگ یک گنجشک نشوم

    • بدون نام

      2000 بار این خبرو تیتر زدین حالمون دیگه ب هم خورد. نظرات کاربرا رو هم ک سلیقه ای نشر میدین. بازم حالمون ب هم خورد از این رفتار ببخشید مسخره و ضایع. ک چی مثلاً؟!! خیلییییی یعنی حالیتونه؟!!!

    • بدون نام

      با عرض سلام من با25سال سابقه کار رانندگی همچین اتفاقی نه دیدم نه شنیدم بابا تصادف غیرعمدی بکنه چه مقصرباشه چه مقصرنباشه که طرف مقابلش اینطور انتقام طرف شو بگیره این کارا دورازانسانیته این قدر کینهی باشی خونوباخون بشوری اونم تصادف عمدی ؟اگرخدارحم بکنه اون دعای که پشت سرت گذاشتی خداوند ازت نمیگذره
      چون این حق پدرومادرواطرافیان ومردمه ...
      فکر کردی مسئولین اونجا نشستن دوتاجوان طفل معصوم باتریلی بزنی بکوشی بیان ازت کوپن بگیرن آنوقت خلاص بشی نه عموجان این حرفها نیست کورخوندی .؟

    • شهروند

      به نظرمن کارشناسی که باسی سال تجربه نظر میده حادثه عمدی بوده بی شک برای خودش دلایل محکمی داشته مسئولین ما بایدباقضاوت درست ودقیقشون ثابت کنند که مملکت ما قانون داره وهر کسی بخواد قانون شکنی کنه مجرم حساب میشه وباید مجازات بشه..

    • عبدالعزيز نوروزی

      سلام عليكم براساس قوانین و مقررات جزائی مرتکب قتل عمد شده و باید قصاص بشود یا ديه دومسلمان را که درماه حرام به قتل رسانده است درصورت تقاضای اولیای دم پرداخت بکند که باتوجه به تغلیظ دیه باید یک/سوم دیه کامل اضافه بشود برای هر دو نفر چنانچه فردمصدوم بمیرد

    • یک شهروند

      اینا که عمدی جوان مردم رو به قتل میرسونندخدامیدونه که چه لقمه ای خوردن که اینقدر کثیف میشن والله ما یک مورچه روهم نمیتونم عمدن له کنم واگذارشان میکنیم به خدا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه زودتر اعدام بشع این حرام زاده تا مادراشون آروم بگیره این حرام زاده جوان مردم رو نامردانه کشت اونا خیلی معصوم و بی گناه بودن مادر حرام زاده اش چه شیری داده اون خورده امیدوارم زودتر طناب دار دور گردنش بره

    • بدون نام

      خدا ازش نگذره قاتل کینه جو این جوان طفل معصوم بی گناه کشته شد خدا ازش نگذره چون مادرش تا طناب دار و دور گردنش نندازه آروم نمیشه شما هم دعا کنید زودتر این حرام زاده اعدام بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج