۵۸۸۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آمریکا به دنبال بهبود روابط با روسیه است

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، واشنگتن بدون شک به دنبال بهبود روابط خود با روسیه و خواهان همکاری‌های دوجانبه است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری نووستی، هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: از زمان شروع به کار دولت کنونی آمریکا ما از سطح پایین اعتماد روسیه و آمریکا به یکدیگر خبر دادیم.

وی افزود: ما خواهان این موضوع نبوده و بدون شک به دنبال بهبود روابط دو کشور هستیم و همچنان به تلاش خود برای یافتن راه حل مناسبی در جهت همکاری‌های دوجانبه ادامه می‌دهیم.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد: واشنگتن به دنبال یافتن منافع مشترک است تا بتواند در این زمینه‌ها با روسیه همکاری داشته باشد اما آنچه در سفارت ما در روسیه رخ می‌دهد (کاهش تعداد دیپلمات‌های آمریکایی)، ناامیدکننده است.

پیش‌تر سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، میان مسکو و واشنگتن جنگ سردی وجود ندارد و روسیه همچنان به بهبود روابط با آمریکا امیدوار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون روسیه از نظر نظامی کشور قدرتمندیه اگر امریکا این کشور را تحریم کند معلوم نیست در معادلات نظامی دنیا چه اتفافاتی خواهد افتاد اگر در مسله شبه جزیره کریمه امریکا دخالت نمیکرد شاید امروز در مسله سوریه اینقدر سرگردار نبود امریکا دیگه باید قبول کند جهان تک قطبی مورد نظر امریکا پایان یافته است .حتی اگر اروپا هم در کنار امریکا قرار گیرد امروز کشوری مثل چنین در اقتصاد دنیا ظهور کرده که دارد امریکا را جا میذارد واز نظر نظامی کشورهای مثل ایران ترکیه پشرفتهای فوقالعاده کردن وگذشت ان زمان که ناوهای امریکا از امریکا از خلیج فارس حرکت کنند وبدون مزاحمت وارد خایج فارس یا ابهای کشور چین شون در اینده فضای دریای برای امریکا محدودتر خواهد شد امریکا باید بپذیرد دوران تک قطبی به سر امده وباید به جهان به دیده احترام بنگرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج