adexo3
۵۸۸۳۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نسخه‌ی ارزان گلکسی نوت ۸ هم عرضه می‌شود

قیمت ۱۰۰۰ دلاری گلکسی نوت ۸ برای خیلی از مشتریان این گوشی بالاست. اما به نظر می‌رسد سامسونگ به این موضوع حساس است. گزارشی که امروز رسیده نشان می‌دهد نسخه ارزان‌تری از نوت ۸ با ۴ گیگابایت رم به زودی عرضه می‌شود که از نسخه اصلی نوت ۸ ارزان‌تر خواهد بود.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: قیمت ۱۰۰۰ دلاری گلکسی نوت ۸ برای خیلی از مشتریان این گوشی بالاست. اما به نظر می‌رسد سامسونگ به این موضوع حساس است. گزارشی که امروز رسیده نشان می‌دهد نسخه ارزان‌تری از نوت ۸ با ۴ گیگابایت رم به زودی عرضه می‌شود که از نسخه اصلی نوت ۸ ارزان‌تر خواهد بود. سایر ویژگی‌های این گوشی مشابه نسخه اصلی خواهد بود.
نسخه‌ی ارزان گلکسی نوت 8 هم عرضه می‌شود

یک نسخه از گلکسی نوت ۸ با ۴گیگابایت رم از آژانس TENAA چین تاییدیه دریافت کرده است. در کنار مدل ۴گیگابایتی، سامسونگ قصد دارد یک نسخه با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم برای بازار کره عرضه کند.

اگر شما هم از کسانی هستید که به گوشی گلکسی نوت ۸، پرچم‌دار جدید سامسونگ علاقه‌مند هستید ولی به خاطر قیمت بالای آن قدم عقب گذاشته‌اید، شاید نسخه جدید با ۴ گیگابایت رم بتواند پاسخی برای شما باشد. قبل از این که از وجود این گوشی هیجان‌زده شوید باید بگوییم سامسونگ هنوز خبر این گوشی را اعلام نکرده و ممکن است بازار آن محدود باشد و در ایران عرضه نشود.

قیمت گلکسی نوت ۸ با ۴ گیگابایت رم در چین ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار قیمت گرفته است. امیدورایم به زودی عرضه گوشی آغاز شود تا ببینیم آیا در ایران نیز شاهد فروش رسمی آن خواهیم بود؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج