اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۶۰۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهردر استان قزوین تا پایان امسال بسته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهردر استان قزوین تا پایان امسال بسته می‌شود.
علی اصغر مهر آبادی در جلسه شورای مسکن استان قزوین افزود: با واگذاری ۹۰ هزار واحد باقیمانده، جشن پایان ساخت مسکن مهر در استان قزوین امسال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تا کنون یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته و به متقاضیان واگذار شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در کشور ۱۱۰هزار واحد فاقد متقاضی است که برای واگذاری آن‌ها همه شرایط از جمله شرط تاهل، ۵ سال سکونت، نداشتن مالکیت خصوصی و نگرفتن زمین از دولت حذف شده است تا این واحد‌ها با شرایط آسان تری به مردم واگذار شود.

مهرآبادی اضافه کرد: تامین خدمات فضای سبز، مدرسه، سالن ورزشی، کلانتری، درمانگاه، واحد‌های تجاری و تفریحی ضروری است، اما پاسخگویی به این نیاز‌ها با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی امکانپذیر است.

وی در ادامه از کمبود فضا‌های آموزشی رفاهی و خدماتی در مسکن مهر خبر داد و گفت: تاکنون ٥٠٠ باب مدرسه ٤٨٠ باب مسجد و ٦٨ واحد کلانتری در کشور برای رفاه حال ساکنان مسکن مهر احداث شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: زمین‌هایی که برای احداث مدارس و فضا‌های اموزشی در مسکن مهر اختصاص یافته است به هیچ وجه اجازه تغییر کاربری ندارند.

مهرابادی در ادامه به همکاری خوب بانک مسکن برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: تاکنون این بانک ٤٨ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همچنین از اختصاص ٨٨٠ میلیارد تومان اسناد خزانه‌ای برای مسکن مهر در کشور خبر داد و خواستار تلاش مسولان استان در جذب بیشتر این اعتبار شد.

استاندار قزوین هم در این جلسه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در تامین زیرساخت‌های لازم شهرک مهرگان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
فریدون همتی افزود: نباید طرح مسکن مهر به بهانه‌های مختلف متوقف شود و ما وظیفه داریم این پروژه را با همه مشکلاتش به سرانجام برسانیم.

همتی با توجه به کمبود فضا‌های آموزشی در ناحیه شهری مهرگان از وزارت راه و شهرسازی خواست تا با همکاری نوسازی مدارس برای ساخت ١٠ باب مدرسه جدید در مهرگان هماهنگی و اقدام لازم را انجام دهد.

وی همچنین از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خواست راه دسترسی ساکنان مهرگان به جاده الموت اتصال پیدا کند تا ساکنان این ناحیه شهری از جاده الموت و کورانه به سمت قزوین تردد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sat

      بیچاره مردم کم درآمد بدبخت بودن بدبختر شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما که هیچ خیری از این مسکن مهر ندیدم بدرک که بسته بشه!!!

    • میلاد

      شما غلط میکنید پرونده مسکن مهر۷۷ اهواز را ببندید ما چندین ساله تا حالا نه زمینی دیدیم نه مسکنی حتی نمیدونیم زمین هست یا نیست فقط پول دادیم

      پاسخ ها

      • بابم

        به خدا من هم با سه تا بچه و بیش از 20 میلیون پول از سال 85 ثبت نام هنوز نه زمینی و نه خونه ای.

    • مسعود طاهری اردکانی

      سلام قرار داد تحویل سال ۹۲ دارم ولی تا کنون تحویل ندادند فقط دارن با حرف مردم را بیچاره میکنن البته شدن

    • بی نام

      پروژه مسکن مهر طرحی بود که احمد نژاد داد تا اون موقع بتونه پول از مردم بگیره.بدون برنامه ریزی و جاهایی خارج از شهر ساخت که نه آب و نه برق و نه هیچ امکانات زندگی اونجاها نبود.همه رو نصفه نیم کاره تحویل این دولت داد.حالا انتظار دارین چکار کنن با این همه کسری بودجه

      پاسخ ها

      • بابک

        آره دیگه اینجا از همه جای دنیا جداست.شخص برنامه ریزی میکنه نه دولت.اون یکی همیشه میتونه بگه به من چه.فقط باید بیاد صحنه و رییس جمهور بشه اون هم با دستور

    • واقع بین

      مسکن مهر طرح در نوع خودش خوب بود بسیار زیادی از افرادی که فکر خانه دار شدن را هم نمی کردن خانه دار شدن لازم به ذکر است کدام طرح داریم که خالی از اشکان باشه وهمه تایید کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج