adexo3
۵۹۰۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رئیسی: فقر، زیبنده نظام اسلامی نیست

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فقر زیبنده نظام اسلامی نیست، گفت: دولتمردان ۱۲ توصیه مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خویش قرار دهند.

خبرگزاری فارس: علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان عصر امروز در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این مراسم با بیان اینکه انسان خلیفه خدا بر روی زمین است، تصریح کرد: روحانیون شیعه و سنی در کسوت علما و مرزبانان دین و ارز‌ش‌های الهی باید تهدیدها و فتنه‌ها را بشناسند.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت شیعه و سنی را نمی‌خواهند و راهبرد آنها در راستای ایجاد تفرقه است، افزود: راهبرد ما در کشور ایجاد وحدت و اخوت بیشتر بین اقوام و مذاهب مختلف است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف کشور نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم، چراکه سیره امام رضا(ع) و سایر امامان معصوم در راستای وحدت و عدالت اجتماعی بوده و آنها بهترین راهنمای ما برای حفظ وحدت هستند.

وی با ذکر این نکته که گره‌گشایی از زندگی دیگران و دگرخواهی بسیار ارزشمند است و همواره مورد تاکید ائمه معصوم بوده است، اضافه کرد: توجه به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی باید سرلوحه امور همه انسان‌ها باشد، چراکه فقر زیبنده نظام اسلامی نیست.

رئیسی افزود: باید از ظرفیت‌های خدادادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی برای تولید کار و اشتغال استفاده کرد، تا زندگی مردم رونق پیدا کند و فقر از جامعه زدوده شود.

وی در ادامه با اشاره بر ۱۲ محور و توصیه اصلی که مقام معظم رهبری اخیرا تشریح کردند، گفت: دولتمردان این ۱۲ توصیه رهبری انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا رونق اقتصادی مردم را شاهد باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسؤولان ادامه داد: شهدای ما قبل از اینکه شهید باشند، کریم هستند؛ باید قبل از اینکه دارا باشید بخشنده باشید، باید دستگیر و کمک حال مردم باشید.

رئیسی متذکر شد: باید از ظرفیت جوانان در افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد؛ علما رمز مصون‌سازی انقلاب و نگهبانان فکر و اندیشه جامعه هستند لذا باید با تمام وجود از فکر و اندیشه و اخلاق و ارزش‌های الهی مراقبت‌ شود.

وی در پایان با بیان اینکه هجوم دشمنان بسیار سهمگین است و باید بسیار هوشیار باشیم، افزود: امروز باید از ارزش‌ها دفاع کرد و جز پناه بردن به دین راهکاری وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفتنش آسونه ، ولی خیلی وقته که خیلی از هموطنانمون در فقر غرق شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج