adexo3
۵۹۱۱۲۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

کره شمالی: «گوام» هدف بعدی پیونگ یانگ است

رسانه رسمی کره شمالی با تایید آزمایش موشکی که دیروز سه شنبه انجام گرفت؛ اعلام کرد «این تازه شروع ماجرا است» و قدم بعدی می تواند جزیره گوام باشد.

خبرگزاری مهر: رسانه رسمی کره شمالی با تایید آزمایش موشکی که دیروز سه شنبه انجام گرفت؛ اعلام کرد «این تازه شروع ماجرا است» و قدم بعدی می تواند جزیره گوام باشد.
کره شمالی می گوید شلیک موشکی که دیروز سه شنبه به سوی ژاپن پرتاب شد و از روی جزیره «هوکایدو» این کشور گذشت؛ نخستین قدم پیونگ یانگ برای انجام عملیات های نظامی در اقیانوس آرام است و به دنبال آن، آزمایش های موشکی بیشتری در راه خواهد بود.

در همین راستا، رسانه ملی کره شمالی بار دیگر تهدید حمله به جزیره «گوام» را تکرار کرد که پایگاه نظامی آمریکا در اقیانوس آرام را در خود جای داده است.

موشکی که ظاهرا از نوع «هواسانگ ۱۲» بوده است؛ دیروز سه شنبه پیش از فرود آمدن در دریای ژاپن، از شمال هوکایدو عبور کرد و زنگ خطر را در این جزیره به صدا درآورد.

شورای امنیت نیز بلافاصله جلسه ای اضطراری تشکیل داد که به محکومیت کره شمالی منجر شد؛ حال آنکه این کشور در طول شب آزمایش موشکی دیگری را انجام داد که گفته می شود از نوع میان برد بوده است.

همزمان، چین بار دیگر جامعه بین الملل را به صبوری و توسل به مذاکره برای حل مسئله هسته ای شبه جزیره کره، فراخواند.

گفتنی است رسانه رسمی کره شمالی ضمن تایید آزمایش موشکی که در آن از «سیستم راکتی فوق پیشرفته» استفاده شده، اعلام کرد «کیم جونگ اون» رهبر این کشور شخصا بر پرتاب آن نظارت داشته است.

این اولین موشک کره شمالی بود که از شهر پیونگ یانگ - پایتخت- پرتاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد ایران زنده باد کره شمالی . امریکا ب پس لرزه افتاده این یعنی دوران امریکا سالاری رو ب افول است امیدوارم همه کشورهای تحت زور امریکا از کره شمالی الگوبرداری کنن . ترامپ هدیه خدا ب مردم جهان است ک داره ندانسته امریکارو نابود میکنه . زنده باد ترامپ تا مرگ بر امریگا

    • بدون نام

      کاربر14:03چی زدی؟ جنسش خوب بوده٪

    • علی رضا

      توراست میگی بینام تا غقلهایی مٺل توهستن اقتصاد دنیارو هم امریکا هروقت بخوادزیرورومیکنه

    • بدون نام

      آقای علی رضا٬ شماها که بر علیه امریکا مبارزه میکنید چیزی هم عاید کشورمون شده از این همه مرگ بر امریکای شما؟؟!!!!!

    • هاشم مکتب دار

      ترامپ جان بیا تغییر شغل بده هم اینقد حرص نمیخوری ک روانی بشی هم کاری ک میگم خیلی خوبه ، بیا ایران ببرمت تو کارخونه چیتوز موتوری ، اون میمونمون ک سوار موتور بود فک کنم بازنشست شده بیا تو برو سوار موتور شو بخدا هم حرص جوش نمی خوری هم ما از بس اون میمونو دیدیم حالمون بهم خورده ، قیافت بخدا خیلی میخوره ، هم شغل آبرومندی هست هم ی تنوع میشه تو پیام بازرگانی ما

    • بدون نام

      جناب هاشم مکتب دار شما میتونید خودتون این شغل شریف رو بردارید . امیدوارم وقتی سوار موتور شدین بخورین زمین سرتون ضربه بخوره بلکه شاید توی فکرتون افتاد ک توهین کردن ب یک انسان کار درستی نیست . قضاوت هر شخص با خدای خودشه و جنابعالی هم فرشته نیستی . همه یکسری خوبی دارن و یکسری بدی . تو اگه با عقل تر از ایشون بودی مطمعن باش توهم الان رییس جمهور ی مملکتی بودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج