۵۹۱۱۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روایتی از قسمت آخر بازی تاج و تخت

لیام کانینگهام بازیگر نقش «سِر داوس» از فصل دوم به سریال «بازی تاج و تخت» اضافه شد و آن‌طور که خودش در مصاحبه اخیرش با «ورایتی» گفته آرزو دارد همان‌طور که تا این‌جا دوام آورده تا آخرین قسمت سریال هم حضور داشته باشد.

وب سایت آی ‌سینما: لیام کانینگهام بازیگر نقش «سِر داوس» از فصل دوم به سریال «بازی تاج و تخت» اضافه شد و آن‌طور که خودش در مصاحبه اخیرش با «ورایتی» گفته آرزو دارد همان‌طور که تا این‌جا دوام آورده تا آخرین قسمت سریال هم حضور داشته باشد.
خطر لو رفتن: اگر قسمت آخر - اپیزود «اژدها و گرگ» - فصل هفتم «بازی تاج و تخت» را تماشا ندیده‌اید، این مطلب را نخوانید!
بازیگر ۵۶ ساله ایرلندی همچنین از تاثیر فضای انتخابات ریاست جمهوری امریکا و انتخاب دونالد ترامپ بر حال و هوای سریال و ضبط یکی از صحنه‌های سرنوشت‌ساز قسمت آخر فصل هفتم گفته است. کانینگهام در پایان صحبت‌هایش به خصوصیات درونی داوس و محبوبیت او نزد هواداران سریال هم اشاره کرده؛ شخصیتی که به دنبال مرگ استانیس، به عنوان مشاور مورد اعتماد جان اسنو او را در سفر دور و درازش همراهی می‌کند و معلوم نیست تا کجا دوام خواهد آورد.
روایتی از قسمت آخر بازی تاج و تخت
- تبریک به خاطر این که بیش‌تر از «لیتل فینگر» دوام آوردی.

خیلی ممنونم! خوشحالم. من ابتدای فصل دوم وارد شدم. به عنوان یک بازیگر با دیدن کیفیت سریال از همان فصل اول، خیلی خیلی دلم می‌خواست تا فصل آخر حضور داشته باشم. البته، همان‌طور که از یک بازیگر خودخواه انتظار می‌رود، حالا دیگر به فصل آخر رسیده‌ام و می‌خواهم تا قسمت آخر هم حضور داشتم. اما باید منتظر باشیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

- خودت متعجب نیستی داوس چطور تا اینجا دوام آورده؟

کلا متعجبم که چطور همگی تا اینجا دوام آوردند، خصوصا وقتی فکر می‌کنید که این سریال قوانین را تغییر داد؛ به ویژه در پایان فصل اول، وقتی ند استارک مرد و همه خیره به صفحه تلویزیون گفتند: «یک جای کار بدجوری می‌لنگد. این آدم‌ها طبق قوانین بازی نمی‌کنند.» تا همین‌جا هم که دوام آورده‌ایم، باز هم هیچ‌کس در امان نیست. دنریس را می‌بینید، جان اسنو را می‌بینید، سرسی را می‌بینید. هر لحظه ممکن است هر بلایی به سر این آدم‌ها بیاید. اصلا، یکی از نقاط درخشان سریال همین است. باعث می‌شود مخاطب نتواند از شدت ترس و دلهره از جایش تکان بخورد چون هیچ‌کس در امان نیست.

- وقتی جان رو به سرسی می‌گوید نمی‌تواند همزمان در خدمت دو ملکه باشد، داوس چه نظری در این‌باره دارد؟

قدری جریحه‌دار شده. اگر به دقت گوش داده باشید، می‌شنوید که داوس در پس‌زمینه می‌گوید: «کاش چنین حرفی نزده بود.» داوس تعیین تکلیف نکرد که جان نباید چنین حرفی می‌زد. اگر سناریو طور دیگری بود، او باید از شنیدن این حرف جان خوشحال هم می‌شد. اما او مجبور بود حرفش را بزند. شخصیت جان اسنو همین است. و اگر داوس هم جای او بود، عینا همین حرف را می‌زد. به گمانم وجه اشتراک این دو نفر، همین صراحت لهجه‌شان است. ما صحنه سخنرانی جان اسنو درباره ذات دروغ و پیامدهای عهدشکنی و پایبند نبودن به سوگند را دقیقا همان روزی ضبط کردیم که رییس جمهور چهار سال آینده امریکا مشخص شد و همزمانی این اتفاق و تصویربرداری سریال، حال و هوای آن سکانس را به طرزی باورنکردنی تحت تاثیر قرار داد.

- پس درست همان موقع، ترامپ به عنوان رییس جمهور انتخاب شده بود.

صبح همان روزی که قرار بود آن سکانس خاص را ضبط کنیم، نتایج را تازه اعلام کرده بودند. همان روزی که قرار بود تصویربرداری با حضور آقای کیت هرینگتن انجام شود. شاید از پیش، آن صحنه را با هم تمرین کرده بودیم. اما وقتی نوبت به ضبط رسید، انگار اولین بار بود آن کلمات را از زبان کیت هرینگتن می‌شنیدیم. در نتیجه، تاثیر خودش را گذاشته بود. مطمئنم درک می‌کنید منظورم چیست.

- یعنی همگی سر صحنه داشتید در مورد انتخابات حرف می‌زدید؟

مگر کسی هم روی کره زمین پیدا می‌شد که درباره این انتخابات حرف نزند؟

- به نظرتان داوس به عنوان مشاور جان بهتر از زمانی عمل می‌کند که در خدمت استانیس بود؟

ظاهرا یکی از دلایلی که باعث شده داوس هواداران خودش را پیدا کند همین صراحت لهجه‌اش است. او آدم شریف و وفادارای است. در عین حال، سودای قدرت در سر ندارد. او از آن تیپ شخصیت‌هایی نیست که با رییس‌بازی و تسلط بر دیگران، همیشه محتاج تایید شدن هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج