۵۹۱۷۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استون مارتین هم به جمع خودروهای الکتریکی پیوست!

استون مارتین (Aston Martin) برند مشهور تولید خودروهای اسپرت در انگلستان، به‌تازگی اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۲۵ تمام محصولات این کارخانه، الکتریکی می‌شود.

وب سایت سایبربان - مونا ولی نژاد: بسیاری از کشورها بر این باورند تاریخ انقضای خودروهایی که با سوخت فسیلی کار می کنند، به سر رسیده و بسیاری از کارخانه‌های بزرگ خودروسازی در دنیا نیز به تولید خودروهای الکتریکی روی آورده‌اند.
استون مارتین هم به جمع خودروهای الکتریکی پیوست!

استون مارتین (Aston Martin) برند مشهور تولید خودروهای اسپرت در انگلستان، به‌تازگی اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۲۵ تمام محصولات این کارخانه، الکتریکی می‌شود.

انگلستان پس از فرانسه، دومین کشوری است که اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۴۰ تولید خودروهای با سوخت فسیلی را متوقف می‌کند. حال پس از گذشت ۱ ماه از بیانیه دولت انگلیس، این خودروساز معروف نیز برنامه‌های خود را برای آینده سوخت خودروهایش اعلام کرده است.

طبق گفته‌های اندی پالمر، مدیر عامل این برند خودروسازی، این شرکت برای ساخت خودروهای الکتریکی از تکنولوژی‌های خود استفاده می‌کند. طبق گزارش‌های به دست آمده، خودروهای آتی این شرکت، به صورت دوگانه‌سوز، الکتریکی-بنزینی، به بازار عرضه می آیند؛ این در حالی است که مدیرعامل این شرکت اعلام کرده، تولید خودروهای تماماً الکتریکی را از ۲۰۱۹ آغاز می‌کند.

گفته می‌شود پس اعلام تاریخ انقضای خودروهای با سوخت فسیلی در انگلیس، پالمر اعلام کرد تاریخ انقضای این خودروها، بدترین اتفاق ممکن است؛ چراکه تأثیرات مخربی بر پمپ بنزین‌های و موتورهایی که با سوخت کار می‌کنند، می‌گذارد.

جالب است بدانید، استون مارتین تنها خودروسازی نیست که پس از اعلام این تاریخ، به جرگه خودروهای الکتریکی پیوست؛ کارخانه ولو نیز اعلام کرده از سال ۲۰۱۹ تولید خودروهای الکتریکی را آغاز و تا سال ۲۰۲۱، سه مدل خودرو الکتریکی به بازار عرضه می‌کند.

این دو کارخانه خودروسازی اعلام کرده‌اند که سالانه، حدود ۵۰۰ هزار تیراژ دارند و این رقم تغییری نمی‌کند. با این میزان تولید خودروهای الکتریکی، کارخانه‌های جنرال موتورز، فولکس واگن و حتی BMW، تولید خودروهای سوختی را به‌تدریج حذف می‌کنند و نمی‌توان به این زودی، منتظر فراگیر شدن این خودروها در بازار باشیم.

با حمایت کشورهای بزرگ صنعتی از خودروهای الکتریکی، در آینده شاهد آن هستیم که کارخانه‌های بزرگ دیگری به جمع خودروهای الکتریکی می‌پیوندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج