adexo3
۵۹۱۷۵۷
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتراف به قتل برای ایجاد رابطه نامشروع

با پیدا شدن جنازه دختر ۳۰ ساله در جاده نمین، پلیس توانست عامل اصلی جنایت و همدستش را شناسایی و دستگیر کند.

خبرگزاری میزان: با پیدا شدن جنازه دختر ۳۰ ساله در جاده نمین، پلیس توانست عامل اصلی جنایت و همدستش را شناسایی و دستگیر کند.

در پی کشف جسد دختر ۳۰ ساله ای در جاده نمین _فندقلو، کارآگاهان تحقیقات ویژه خود را از اولیای دم آغاز و در پیگیری سرنخ‌ها دریافتند که دو روز قبل از کشف جسد، فردی ناشناس با استفاده از گوشی متوفی با منزل وی تماس برقرار و اعلام کرده است نامبرده در نزد وی و در یکی از شهرستان‌های اردبیل است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.اولیای دم با تصور موضوع ازدواج، از اعلام فقدانی وی به مراجع انتظامی خودداری می کنند.

کارآگاهان با بررسی سرنخ‌های به دست آمده، خودروی سمند بژ رنگی را که متعلق به فرد تماس گیرنده بود شناسایی و در بررسی سوابق اخلاقی و رفتاری وی، طی هماهنگی قضایی او را دستگیر و در بازرسی از خودرو، یکی از سرنخ‌ها که پوکه سیم کارت دختر جوان بود، روبرو شدند.

با تحقیقات به عمل آمده از مظنون، وی ابتدا منکر قضیه شده، ولی در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، در نهایت لب به اعتراف گشود و راز جنایت خود را با همکاری یکی از دوستانش فاش ساخت.

متهم اعلام داشت: از طریق یکی از دوستانش با مقتول آشنا شده و با پیشنهاد دروغین ازدواج وی را فریب داده و دختر جوان را به منزل مسکونی خالی خود انتقال و دو شبانه روز او را در آن محل نگهداری نکرده است. با توجه به اینکه متهم هویت خود را بنام حسین به متوفی اعلام کرده بود و از بیان نام و مشخصات دقیق خویش خودداری می‌کرده است، متوفی در زمان حضور در منزل، مدارک شناسایی متهم را یافته و هویت پنهان و اصلی وی را شناسایی می‌کند.

نظر به اینکه هیچ یک از متهمان قصد ازدواج با مقتول را نداشته و برای سو استفاده از وی، او را فریب داده بودند، طی اعتراض و پرخاشگری مقتول برای ر‌هایی از دست وی به بن بست رسیده و در هنگام شب، متهم به تنهایی و با دستان خود با ایجاد فشار بر گلوی مقتول وی را به قتل رسانده و با انتقال جسد به خودرو، به سمت شهرستان نمین حرکت و در مسیر راه جسد دختر جوان را کنار جاده رها کرده و فرار می کند.

متهم دیگر پرونده در تحقیقات پلیسی، اظهارات همدست خود را تایید کرد.در نهایت و در کمتر از ۷۲ ساعت از پس از وقوع جنایت، متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا شهر را ننوشتی جاده نمین فندق‌لو در اردبیل است

    • بدون نام

      عجب اتفاقاتی رخ میده
      نمیدونم چرا اکثر دخترخانما فریب این آدمای کلاش و هوسباز میخورند
      اگه قراره خواستگاری باشه که داماد و خانواده باید بیان نه اینکه شماخودت تنهایی بدون خبر برداری بری
      لااقل پدر و مادرت تو جریان میذاشتی نه اینکه افتادی دنبال کسیکه هیچگونه شناختی ازش نداری ونمیدونی پدرو مادرش کی و کجا هستند

      پاسخ ها

      • پریسا

        یکسری از دخترا پر از سادگی و احساسات هستن، فکراینکه پسر موردنظرشون بخواد بهش دروغی بگه رو ندارن و همه چیزو باور میکنن......

    • بدون نام

      خیر نبینن بی وجدانا چطور دلشون اومد؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این موضوع را به شما بگم هیچ قاتلی هنوز نتوانسته تا آخر عمر پیدا نشه،! چونکه هیچ خونی بدون قاتلش پیدا نشه نمیشه، بنظر من فقط کار خداوند بزرگ است که قاتل حتی پس از چند سال پیدا میشود، حتی بارها باید کوچکترین و ریزترین سرنخی یا بالاخره قاتل پیدا میشود اعتقاد داشته باشید،

    • بدون نام

      نامردی از این بی وجدان ها حد و مرز نداره

    • بدون نام

      مشکل اصلی دخترها هستن که تن به هر کاری میدن
      پناه به خدا از شر فتنه زنانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو خدا عقلت بده پسره دختره را بردخ، بازداشت همسرش ميگه که دختره بوده، بابت دختره را باور بوده و بعد کشته، پس انصافت چی ميشه؟؟

      • عزب

        15/18 کاربر گرامی، بااینکه بنده مرد هستم این موضوع را مقصر زنان و دختران نميدانم به این دلیل که مردهای نامرد هستند که به دختران و زنان تجاوز میکنند! نه دختران و زنان به مردها!! چون زن که نمیتواند به مرد تجاوز کند،!! اگر در طول تاریخ فقط یک بار شنیده این که زن به مردی تجاوز کرد، من حرف شما را می پذیرم، مطمئن باش اینطور نیست که شما می فرمایید، اولاً مرد جنس قوی هست نه زن، دوم اگر مردی را توصیف درست کنید متوجه خواهید شد که مردها تجاوزگر هستند نه زنان، اگر چه مردهای تجاوزگر حتی به جوانان پسر هم تجاوز میکنند اما در قدرت زن نیست که تجاوز کند و فقط قربانی است، این حرف های صدمن یه غاز فقط بهانه و فرار آزادی جرم است که گه گاه میگویند زندگی چی کرد و چکار کرد،!! مردهای نامردا پست فطرت هستند که تجتوز میکنند، یک دلیل هم اینکه چرا همه مردها تجاوز گر نیستند فقط گروهی پست و پلید این عمل زشن را انجام می دهند،

    • بدون نام

      خوب کاری کردن ی اشغال کمتر به جای بر نمی خوره ازاینا زیادن تو خیابون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا اگه خواهر شما گول میخورد باز همین حرف را می گفتی؟؟

    • بدون نام

      امان از شر نامردای زمان که جز بی ناموسی هیچی نمیشناسن نه مردونگی دارن نه غیرت نه انصاف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج