اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شهرداری ها پليس مي شوند

یك عضو كميسيون شوراهاي مجلس اعلام كرد: كميسيون شوراها تشكيل شوراي انتقال پايتخت را تصويب كرد البته بايد پيش نويس اين طرح هر چه زودتر نوشته شود كه بتوانيم موضوع انتقال پايتخت اداري را در دستور كار قرار دهيم.

خبرگزاری مهر: یك عضو كميسيون شوراهاي مجلس اعلام كرد: كميسيون شوراها تشكيل شوراي انتقال پايتخت را تصويب كرد البته بايد پيش نويس اين طرح هر چه زودتر نوشته شود كه بتوانيم موضوع انتقال پايتخت اداري را در دستور كار قرار دهيم.

رمضان شجاعي در مورد آخرين جزئيات جلسه كميسيون شوراها براي موضوع انتقال پايتخت گفت: هدف از ارایه این طرح، تشکیل شورای عالی انتقال پایتخت به منظور بررسی، جمع‌بندی و اظهارنظر در خصوص تراکم‌زدایی از تهران و انتقال پایتخت سیاسی و اداری، به جهت ساماندهی شهر تهران است كه اين شورا با حضور کارشناسان مربوطه از وزارت مسکن و شهرسازی، شهرداری، مرکز پژوهش‌ها و نهادهای مرتبط مور تصويب قرار گرفت.

وي افزود: با تصویب نهایی این طرح و با تشکیل شورای عالی انتقال پایتخت راهبردهای پیشنهادی برای ساماندهی پایتخت و مکان‌یابی مناسب با حضور نمایندگان ارشد هر سه قوه جمع‌بندی و اجرایی خواهد شد. البته امروز عنوان شد كه اين شورا تشكيل شود.

اين نميانده مجلس از بررسی طرح واگذاری امور راهنمایی و رانندگی کلان شهرها به شهرداری خبر داد و گفت: این طرح در راستای دستیابی به مدیریت واحد شهری به شمار می‌آید و حرکت کشور به سمت استقلال مدیریت یکپارچه شهری از جمله مهمترین سیاست‌های کلان کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است که برنامه‌هایی در این خصوص تهیه شده است.

در اين جلسه قرار شد كه امور راهنمايي و رانندگي به شهرداري سپرده شود و پليس ناظر بر حسن انجام كار باشد كه در این جلسه سردار مومنی رییس پلیس راهبر ناجا با استقبال از نهایی شدن این طرح پیشنهاد داد که به صورت آزمایشی که این طرح در کلان‌شهرها عملیاتی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج