۵۹۲۲۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هر ۳۰ دقیقه یک نفر بر اثر تصادف فوت می‌کند

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: از ابتدای حادثه مصدومان با ۱۳ آمبولانس و دو بالگرد به شهر داراب و شیراز منتقل شدند و خوشبختانه آمبولانس های ما در ۹ دقیقه اول در محل حاضر بودند.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: از ابتدای حادثه مصدومان با ۱۳ آمبولانس و دو بالگرد به شهر داراب و شیراز منتقل شدند و خوشبختانه آمبولانس های ما در ۹ دقیقه اول در محل حاضر بودند.

دکتر حریرچی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان گفت: به دلیل رسیدگی‌های انجام شده خارج از صحنه تصادف هیچ‌گونه مورد فوتی نداشتیم و یه غیر از یک نفر، مابقی در شرایط پایداری قرار دارند.

دکتر حریرچی خاطرنشان کرد: یکی از مجروحان قطع اندام فوقانی و تحتانی، یکی دیگر از دانش آموزان قطع اندام فوقانی دارد، دو مجروحه آسیب در مهره کمر دارند و یکی دیگر از آنها آسیب جدی از ناحیه صورت دیده است.

قائم مقام وزیر بهداشت اظهار کرد: رسیدگی همکارانمان در شهرستان داراب استان فارس بسیار خوب بوده اما اقدام ما باید پیشگیری از وقوع چنین حوادثی باشد.

او تصادفات را عامل سوم مرگ و میر در ایران دانست و عنوان کرد: متاسفانه هر ۳۰ دقیقه یکی از هموطنانمان در اثر آسیب های ناشی از تصادفات از بین میرود و سالانه ۷۶۸ هزار نفر مصدوم منتقل می کنیم.

بامداد روز جمعه بر اثر واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دارابی که راهی اردویی در استان فارس بودند، تعدادی کشته و زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علت جان باختن چیه 1 مسعولیت پذیر نبودن مامورهای راهنمایی و رانندگی دو این همه که بیمه به خانوادها دیه میده یک سومشو بده به راهنمایی و رانندگی تا بیشتر جذب نیرو و وسیله برای بازرسی بیشتر و شیفتهای شب رو چند برابر کنند وبی کفایتهای جاده و وسیله نقلیه سه احساس مسعولیت نداشتن مسافر نسبت به جان خود و دیگران چون و سن بالا بودن هشتاد در صد راننده بالای شست سال و قیمت بالا بردن دیه هر انسان که طرف رو طمع کار میکنه فکر میکنه چون دیه بالاس راننده بیشتر حواسش جمعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج