adexo3
۵۹۳۹۶۶
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

آمریکا: کره شمالی ملتمسانه به دنبال جنگ است

شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه برای بررسی تنش‌ها پیرامون آزمایش هسته‌ای کره شمالی تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری فارس: شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه برای بررسی تنش‌ها پیرامون آزمایش هسته‌ای کره شمالی تشکیل جلسه داد.

«نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، در این نشست با ارائه تاریخچه‌ای از آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی و قطعنامه‌های شورای امنیت علیه این کشور گفت که این شورا، تمامی گفته‌ها را درباره مسائل پیونگ‌یانگ بازگو کرده است.

وی گفت که علی‌رغم تمامی این اقدامات، برنامه موشکی و هسته‌ای کره شمالی پیشرفت کرده است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «تهدیدهای هسته‌ای (رهبر کره شمالی) نشان می‌دهد او ملتمسانه به دنبال جنگ است.»

وی همچنین با بیان اینکه در مسئله کره شمالی «مخاطرات به بالاترین حد رسیده» گفت: «صبوری، دیگر بس است.»

هیلی اضافه کرد: «زمان آن فرا رسیده که از تمامی روش‌های دیپلماتیک برای پایان دادن به این بحران استفاده کنیم. »

نماینده آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد: «فقط با اعمال شدیدترین تحریم‌ها است که می‌توان این مشکل را از طریق دیپلماسی حل کرد.»

بعد از نماینده آمریکا، نماینده ژاپن گفت که تهدید کره شمالی به سطح خطرناک تازه‌ای رسیده و شورای امنیت بایستی هم‌اکنون درباره آن اقدام کند.
نماینده چین هم قویاً آزمایش کره شمالی را محکوم کرد و گفت پکن اجازه راه افتادن جنگ و هرج و مرج را نخواهد داد. وی از کره شمالی خواست اوضاع را از این متشنج‌تر نکند.

«هیلی» بعد از اتمام نشست شورای امنیت گفت که آمریکا قصد توزیع یک قطعنامه تحریمی جدید علیه کره شمالی میان اعضا دارد که دوشنبه هفته آینده بر سر آن رأی‌گیری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیری

      این که چرا کره ی شمالی به اینجا رسید به خاطر عدم پای بندی امریکا به تعهدات خود است این دقیقا همان کاری است که با ایران داره انجام می ده . نظر من اینه که ما هم به امریکا یاد بدیم که متعهد باشه نه قلدور . کره تا سال 1309 با آمریکا مذاکره می کرد و به توافق هایی رسیدند ولی هیچ یک عملی نشد چرا این موضوع را تحلیل نمی کنید تا الزایمر دولت مردان انریکایی را دوباره گوشزد کنید برنامه جالبی می شه

    • بدون نام

      آمریکا خیلی پروعه میگه فقط من بایدبمب اتم داشته باشم! کره شمالی هم بایدچندتاهیدروژنی بندازه توآمریکاتاحساب کاردستش بیاد..عوضی

    • بدون نام

      این بزرگترین نشانه ترس آمریکا از جنگ است(قابل توجه خود باخته های داخلی)به این میگن فرار به جلوی بزدلانه همراه با سیاست. نماینده های ما بد جور مرعوب چنگ و دندان نشان دادن های پوشالی شیطان بزرگ شدند و به اینجا رسوندند ما را! حیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج