۵۹۴۱۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کناره گیری دبیر جشنواره تورنتو بعد از ۲۵ سال

پیرز هندلینگ مدیر اجرایی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو بعد از نزدیک به ۲۵ سال از اداره مهم‌ترین رویداد سینمایی امریکای شمالی کناره‌گیری خواهد کرد. هندلینگ اعلام کرده سال ۲۰۱۸، آخرین دوره فعالیت او در جشنواره تورنتو است.

وب سایت آی ‌سینما: پیرز هندلینگ مدیر اجرایی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو بعد از نزدیک به ۲۵ سال از اداره مهم‌ترین رویداد سینمایی امریکای شمالی کناره‌گیری خواهد کرد. هندلینگ اعلام کرده سال ۲۰۱۸، آخرین دوره فعالیت او در جشنواره تورنتو است. چهل و دومین دوره این رویداد مهم از سه روز دیگر (هفتم سپتامبر) کلید می‌خورد تا طبق روال سال‌های گذشته، فرصتی را برای معرفی و محک بعضی از مهم‌ترین مدعیان فصل جوایز فراهم کند.

به گزارش «ددلاین»، جنیفر توری رییس هیات مدیره جشنواره فیلم تورنتو در توضیح پایان فعالیت هندلینگ گفته است: «به خاطر خدمات ارزنده پیرز، جشنواره فیلم تورنتو امروز به یک نهاد فرهنگی پیشرو و تاثیرگذار در سطح بین‌المللی تبدیل شده است. ما همگی مدیون بصیرت، خلاقیت و سرسپردگی سالیان او به هنر سینما هستیم.»
کناره گیری دبیر جشنواره تورنتو بعد از 25 سال

طی ماه‌های آینده، هیات مدیره جشنواره تورنتو فرآیند انتخاب مدیر اجرایی جدید این رویداد سینمایی را آغاز خواهد کرد. با پایان کار هندلینگ، مسئولیت سنگینی برای جایگزین او به جا خواهد ماند. از میان خیل دستاوردهای او در ۲۵ سال گذشته می‌توان به ارتقا جشنواره تورنتو از یک رویداد سینمایی ۱۰ روزه به نهادی پیشگام در عرضه و نمایش سالانه آثار هنری اشاره کرد. او همچنین در شناساندن بسیاری از فیلمسازان مطرح سینمای روز دنیا از جمله دیوید کراننبرگ، دنی ویلنوو، کاترین بیگلو، آلفونسو کوارون، استیون سودربرگ و ... نقش کلیدی ایفا کرده است.

هندلینگ درباره سال‌های حضورش در این جشنواره گفته است: «من از سال ۱۹۸۲ به این جشنواره پیوستم و در ۲۳ سال گذشته در مقام مدیر اجرایی آن مشغول فعالیت بوده‌ام. کاملا به آینده جشنواره فیلم تورنتو اطمینان دارم. این جشنواره در حال حاضر یکی از مهم‌ترین سازمان‌های سینمایی دنیاست.» هندلینگ اضافه کرده: «ما یک طرح راهبردی جدید و هیجان‌انگیز با عنوان «مخاطب مقدم‌تر است» در دست داریم. در حالی‌که نسبت به اتفاقاتی که در آینده برایم رقم خواهد خورد، هیجان‌زده‌ام اما تمرکز فعلی‌ام بر روی پیشبرد این نهاد شگفت‌انگیز تا پایان سال ۲۰۱۸ است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج