۵۹۴۳۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بازگشت نقد سریال‌ها به تلویزیون

«قاب نقد»، برنامه‌ای نقدگونه است که قرار است با هدف تحلیل و بررسی سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، با اجرای داریوش کاردان پخش شود.

خبرگزاری ایسنا: «قاب نقد»، برنامه‌ای نقدگونه است که قرار است با هدف تحلیل و بررسی سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، با اجرای داریوش کاردان پخش شود.

نقد مجموعه‌های نمایشی رویه‌ای بود که سال‌ها قبل در برنامه‌ای با عنوان «نقد اول» در تلویزیون انجام می‌شد. توقف این برنامه که در آن زمان هم با اجرای داریوش کاردان روی آنتن می‌رفت، انتقاد رسانه‌ها را در پی داشت که در نهایت به نتیجه‌ای نرسید.
بازگشت نقد سریال‌ها به تلویزیون

خوشبختانه به نظر می‌رسد با بازگشت برخی از سیاست‌های رسانه‌ای صداوسیما به رویه قبل، بازگشت این برنامه در تلویزیون را هم شاهد خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه امشب، ۱۴ شهریور «قاب نقد»، مجموعه تلویزیونی پرستاران با حضور عوامل سریال و منتقدان سینما و تلویزیون به نقد کشیده می شود.

در برنامه امشب علیرضا افخمی ـ نویسنده و کارگردان فصل اول ـ و شهرام شاه حسینی ـ کارگردان فصل دوم ـ به همراه داود هاشمی ـ تهیه‌کننده ـ حضور دارند.

همچنین محمد تقی فهیم، منتقد سینما و دکتر شهرام خرازی‌ها کارشناس حوزه پزشکی و منتقد سینما نیز حضور خواهند داشت. در این برنامه ۸۵ دقیقه‌ای که با اجرای داریوش کاردان همراه است، جنبه‌های مختلف فیلمنامه، قصه و کارگردانی سریال پرستاران نقد و بررسی می شود.

قرار است هر سریالی که در شبکه های مختلف سیما به پایان می رسد، نقاط ضعف و قوت آن با حضور عوامل و منتقدین سینما در این برنامه تحلیل شود.

برنامه «قاب نقد» به تهیه‌کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی سه‌شنبه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک روی آنتن می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا صداوسيماى ميلى بايد خجالت بكشه با سريالى مثل پنچرى افتضاح وبى سروته

      پاسخ ها

      • ب

        آخه چرا این حرفو میزنی کجاش بده این برنامه ها همشون آموزنده و پربار,مثلا همین پنچری که حرفش این بود که اگه دزد بهت زد خودت برو ازش بگیر کاری به کار پلیس و فلان نداشته باش یا خندوانه که میگه هرچقدر توهین کنی و اربده بکشی کارت جلو میفته,چون نعمت دنیا از آن پررویان است خون دل میخورد آن کس که حیایی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج