adexo3
۵۹۴۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کشف ۳۵۲ کارت پایان خدمت جعلی در کشور

رئیس سازمان وظیفه عمومی از کشف ۳۵۲ کارت پایان خدمت جعلی در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان وظیفه عمومی از کشف ۳۵۲ کارت پایان خدمت جعلی در کشور خبر داد.

سردار سيد حميد صدرالسادات در این باره اظهار داشت:با هوشمند سازي کارت هاي قديمي معافيت و پايان خدمت ، امکان جعل کارت هاي الکترونيکي خدمت وظيفه عمومي وجود ندارد.

با همت بازرسان سازمان وظيفه عمومي، سال گذشته ۵ باند که از طريق دسيسه و تقلب در جعل کارت نقش داشتند، شناسايي که در اين راستا ۱۰ نفر نيز دستگير و ۳۵۲ کارت جعلي باطل شدند.

به گفته وی، آمار کشف دسيسه و تقلب در طول سال گذشته ، با توجه به حجم بالاي درخواست هاي مشمولان، بسيار ناچيز بود.

صدرالسادات تصريح کرد: همچنين به منظور کاهش سوء استفاده هاي احتمالي در فرآيند رسيدگي به معافيت پزشکي ، اقدامات موثري را در دستور کار خود قرار داده ايم که برخي از آنها در استان تهران در حال اجرا است.

وي استفاده از بيمارستان هاي نيروهاي مسلح براي معاينات تخصصي و برقراري ارتباط سيستمي در تبادل اطلاعات و مکاتبات با بيمارستان هاي ياد شده را يکي از اقدامات صورت گرفته عنوان داشت و افزود: نتايج معاينات پزشکي بيمارستان ها نيز، از طريق پيک و يا نماينده تعيين شده وظيفه عمومي تحويل وظيفه عمومي استان داده مي شود که البته اين شيوه در حال حاضر در استان تهران در حال اجرا است و انشاءا.... در آينده نزديک در ساير استان ها نيز اجرا خواهد شد.

رئيس سازمان وظيفه عمومي با اشاره به اهميت معاينات اوليه پزشکي مشمولان تصريح کرد: تعیین ۱۵۰۰ نفر پزشک نظامي به عنوان پزشک، گام مهمي برای بهبود وضعيت معاينه اوليه مشمولان و کاهش دسيسه و تقلب است.

و ي يادآور شد: براي پيشبرد اهداف فوق ، اقدامات لازم براي دريافت اطلاعات اوليه مربوط به سلامت دانش آموزان از طريق وزارت بهداشت صورت گرفته است.

اين مقام مسئول تاکيد کرد: مشمولان براي اطلاع از آخرين اخبار مربوط به قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي صرفا به پايگاه اطلاع رساني سازمان وظيفه عمومي در سايت پليس به نشانيwww.police.ir مراجعه و يا با تلفن گويا به شماره ۰۹۶۸۰ تماس حاصل و از اعتماد به افراد سود جو در اين زمينه خودداري کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج