adexo3
۵۹۴۴۶۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش انور قرقاش به توئیت محسن رضایی

وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به توئیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان با بیان این مطلب که "محسن رضایی به بدنام کردن کشورهای عربی عادت کرده است" افزود: عرض وی علیه امارات موضوع جدیدی نیست و برخلاف میل او امارات کشوری قوی و موفق است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به توئیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان با بیان این مطلب که "محسن رضایی به بدنام کردن کشورهای عربی عادت کرده است" افزود: عرض وی علیه امارات موضوع جدیدی نیست و برخلاف میل او امارات کشوری قوی و موفق است.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در توییتر امارات متحده عربی را برج کاغذی توصیف کرده بود.

انور قرقاش وزیر مشاور امارات در امور خارجه در پاسخ به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد: بهتر بود که رضایی به پرونده توسعه‌ای ایران و نام آوازه ایران در میان همسایگان و هم‌چنین به پرونده ایران در عراق و سوریه می‌پرداخت، زیرا این مسائل بیش‌تر قابل بررسی هستند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در یک کنفرانس مشترک با سرگئی لاوروف همتای روس خود مدعی شد که ایران و ترکیه نقش استعماری در منطقه ایفا می‌کنند و حضور این دو کشور در سوریه ممکن است باعث بروز بحران‌های دیگر شود.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در واکنش به ادعای وزیر خارجه امارات متحده عربی در صفحه توئیتر خود نوشت: امارات متحده یک برج کاغذی است، بدون موشک هم فرو می‌ریزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محسن رضایی درمورد همه چیز نظرمنفی داره

    • بدون نام

      اینی که امارات کشوری قوی و مقتدره واقعا خلاف نیست چون ایرانیا به چشم خودشون وضع امارات رو دیدن و اما گفته های آقای رضایی بیجا و بی موقع است اگر جناب رضایی کارهای دولت را به دولت منتخب واگذارند خیلی بهتره ایشون اگه مقبولیتی داره در ح ارائیه که در انتخابات کسب کرده و بس و اما توان امارات را در جریان تحریمها ما کسانیکه بازرگانی با امارات داشتیم لمس کردیم.

    • بدون نام

      چقدر اینها رودار شدند .نوکر از ارباب گستاختر شده .

    • بدون نام

      درود بر رضایی حرفهای ایشان واقعا حق است امارات دیکر کی هست که ادعای داشته باشد وآنهایی که نظر منفی در باره ایشان دارند تعدای نفعم هستن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج