اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۴۶۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لاریجانی، آزادسازی دیرالزور را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت و این پیروزی را نشانه ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر خواند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت و این پیروزی را نشانه ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر خواند.

به نقل از خانه ملت، در متن پیام تبریک علی لاریجانی آمده است: آزادسازی شهر دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه ساله داعش بر این شهر توسط ارتش و نیروهای مقاومت سوریه باعث سرور و شادمانی شد.

این پیروزی خجسته که با فروپاشی صفوف گروهک داعش در این منطقه استراتژیک بدست آمد، تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر و شکست بزرگ تروریسم و افراطی گرایی بود که با وحدت نیروهای سرافراز مقاومت و ارتش دلاور سوریه بدست آمد.

شهر دیرالزور مقر داعش در منطقه بود که از این نظر رنج و سختی فراوانی را در طول مدت محاصره برای مردم و ساکنین آن بدنبال داشت و بحمدلله با این پیروزی قهرمانانه حلاوت آزادی برای مردم بدست آمد.

ضمن تبریک این پیروزی درخشان به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه امیدوارم شاهد رهایی کامل این سرزمین از لوث وجود نیروهای تکفیری و استقرار نظم و آرامش در کشور دوست و برادر سوریه باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج