adexo3
۵۹۵۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

راه اندازی فیلترینگ هوشمند در کشور

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در یاسوج از راه اندازی فیلترینگ هوشمند در کشور خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: امیر حسین دوایی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در در دهمین نشست هم اندیشی و راه اندازی فیلترینگ هوشمند در کشورسومین همایش استانی فرهیختگان و دانشجویان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد گفت: فیلترینگ روی اینستاگرام انجام شد و ۹۵ درصد مطالب نامطلوب آن فیلتر شد،امیر حسین دوایی افزود: در رمزگذاری که به تازگی روی این سرویس انجام شده دیگر هیچ فیلترینگی نمی‌تواند چاره‌ساز باشد که این چالش تکنولوژی و فناوری است.

دوایی افزود: تعداد کاربران و مشتریان اینترنت پرسرعت از مسائل مهم برای هر کسب‌وکار است، و با توسعه و پیشرفت دنیا سرمایه ها از سمت صنایع آلاینده خارج می شوند.

وی با بیان اینکه باید آموزش های لازم به فرزندان برای دسترسی ارائه شود گفت: خانواده محور شدن فیلترینگ ها و خروج از حوزه دولتی ضروری است.

دوایی با بیان اینکه در دنیا مردم روی کامپیوترهای خود برای عدم دسترسی بچه‌ها فیلترینگ می‌گذارند، افزود: متأسفانه والدین فیلترشکن روی کامپیوترهای خانگی نصب می‌کنند بدون اینکه به مضرات آن برای بچه‌های خود توجهی داشته باشند.

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شهرک «آی. سی. تی» با رویکرد بین المللی در کشور راه اندازی می شود.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: همیشه برای موفقیت نباید گران ترین راه ها را انتخاب کرد و باید به سمت راه حل های با قابلیت پیاده سازی و تحقق در زمان معقول رفت و در کشور در حال حاضر یک شهرک آی .سی. تی بین المللی کفایت می کند و بعدا باید نسبت به تکثیر آن اقدام کرد.

وی گفت:یک شهرک آی. سی. تی در منطقه ویژه پیام در دست اقدام است که رویکرد بین المللی دارد و با رفع مشکلات مطالعاتی و نتیجه گیری، در استان هایی که قابلیت و تناسب را داشته باشند، قابل اجرا است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      فیلترینگ هوشمند نیست جداسازی هوشمنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج