جاباما
۵۹۵۹۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هیچ تخلفی در بازار پرندگان صورت نمی‌گیرد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم جهت شناخت انواع گونه های بومی و غیر بومی به غرفه داران بازار پرندگان گفت: در حال حاضر با همکاری دستگاه های دست اندرکار هیچ گونه تخلفی در محل بازار پرندگان، صورت نمی گیرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم جهت شناخت انواع گونه های بومی و غیر بومی به غرفه داران بازار پرندگان گفت: در حال حاضر با همکاری دستگاه های دست اندرکار هیچ گونه تخلفی در محل بازار پرندگان، صورت نمی گیرد.

کامران زنگیشه با اشاره به اظهار نظرهای اخیر در خصوص موضوع قاچاق در بازرا خرید و فروش پرندگان زینتی، اظهار داشت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر طی بازه‌های زمانی گوناگون نسبت به نصب بنر و اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت عرضه هر گونه حیوان غیر مجاز در کلیه فضاهای متعلق به بازار خرید و فروش پرندگان زینتی اقدام کرده است و در این راستا با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست دوره های آموزشی در خصوص آگاهی غرفه داران از شیوه های خرید و فروش قانونی پرندگان، شناخت انواع پرندگان بومی و غیر بومی و... برگزارشده است.

زنگیشه با تاکید بر اینکه کلیه غرفه داران مستقر در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی دارای جواز کسب از اتحادیه صنف پرنده و ماهی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر با همکاری دستگاه‌های دست اندرکار هیچ گونه تخلفی در محل بازار پرندگان، صورت نمی گیرد.

وی افزود: ممکن است بعضی از غرفه داران در سایر نقاط شهر نیز واحدهای صنفی خرید و فروش پرنده داشته باشند و در محل های دیگر به امر فروش غیر قانونی بپردازند. بدیهی است که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خارج از محدوده بازار مذکور وظیفه‌ای را بر عهده ندارد.

زنگیشه تاکید کرد: با همکاری مناسب نیروی انتظامی، کلانتری محل، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های مرتبط به طور تقریب میزان تخلف در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی به صفر رسیده است.

همچنین زنگیشه از شهروندان در خواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این مرکز، با دفتر مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر که در محل مستقر می‌باشد، مراجعه نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج