۵۹۶۳۵۷
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

واریز سود سهام عدالت تا پایان شهریور ماه

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واریز قطعی سود سهام عدالت در شهریور ماه گفت: مشمولینی که بعد از آذر ماه سال ۹۵ نیز متوفی شده‌اند مشمول دریافت سود می‌شوند و سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز خواهد شد.

خبرگزاری میزان: مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واریز قطعی سود سهام عدالت در شهریور ماه گفت: مشمولینی که بعد از آذر ماه سال ۹۵ نیز متوفی شده‌اند مشمول دریافت سود می‌شوند و سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز خواهد شد.

سید جعفر سبحانی در خصوص تعیین زمان برای واریز سود سهام عدالت بیان کرد: سود سهام عدالت مطابق پیش‌بینی‌ها تا پایان شهریور ماه به حساب مشمولین واریز خواهد شد ولی هنوز مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ برای سندیت واریز سود به سازمان خصوصی‌سازی نرسیده است و امیدواریم این امر تا پایان ماه جاری و موعد واریز سود محقق شود.

وی در ادامه افزود: از مجموع مشمولین سهام عدالت بیش از ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به سامانه سهام عدالت مراجعه و صورت حساب دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۳۱ میلیون نفر نیز شماره شبای خود را جهت دریافت سود سهام عدالت به سامانه ارائه کرده‌اند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: از میان افرادی که شماره شبای خود را در این مدت زمانی به سامانه ارائه کرده‌اند شماره حساب بیش از ۹۷ درصد تایید شده و ۳ درصد باقی مانده نیز پیامک سازمان خصوصی‌سازی جهت اصلاح شماره شبا و ارائه مجدد آن به سامانه دریافت کرده‌اند.

سبحانی تاکید کرد: مشمولینی که بعد از آذر ماه سال ۹۵ نیز متوفی شده‌اند مشمول دریافت سود می‌شوند و سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز خواهد شد.

وی در توضیح شرایط دریافت سود وراث مشمولین متوفی شده قبل از آذر ۹۵ گفت: در حال راه‌‌اندازی سامانه‌ای جهت ساماندهی مشمولین متوفی و واریز سود سهام این افراد به حساب وراث هستیم که این سامانه در پاییز راه‌اندازی خواهد شد و در حال حاضر با سازمان‌های مربوط به این موضوع در حال مذاکره هستیم که پس از نتیجه‌گیری در مهر و یا آبان ماه این ساماه جهت پرداخت سود مشمولین متوفی به وراث راه‌اندازی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      حالا چقدر است این سود هی سود سود می کنید کچل شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شندر غاز

    • بدون نام

      چنین پولی اصلا وجود نداره ببینم تعریف بکنیم :

    • دلسوز

      پدر شوهر 80ساله بازنشسته من رفته گفتن برای هرنفر (با زن ودختر )500هزارتومن حساب باز کنی تا بهت بدن شما حساب کنید چه عده میتوان این پول رو بدن بعد سود این پول هنگفت(36میلیون نفر)خودش چقدر میشه فکر کنم18میلیارد تومن تا چند ماه تو بانک بخواب سودش به جیب دولت بره یا به این بنده خداها بدن

    • آرام

      با سود هر سال میشه یه پیتزا خانواده خرید

    • بدون نام

      اقای احمدی نژاد یک میلیون به هر نفر سهام داد و حالا بعد از این همه سال میخواهند سود انرا بدهند فقط ببینید چقدر خبر سازی میکنند بس کنید بخدا زشت است

    • بهمن

      مردم را دست انداختن سهام عدالت پیشکش نمیخواهیم قبض آب مصرف 22310 تومان مبلغ قابل پرداخت 49400 تومان برق و گاز هم مشابه این قرار بود مجانی باشه این پولها خوردن نداره یه روز انشاله باید جواب بدین اینهمه ظلم چنگیز با ایران نکرد که شما کردید.

    • بدون نام

      به خدا کاری کردید که مردم محتاج یه لقمه نان شدند کسی هم به خیالش نیست کی مسؤل بدبختی مردم است

    • خدر بئرامئ

      من جند تا نامه به ریس جمهور دادم ولی پاسخی نکرفتم ایا شما می توانید یه روز توی مساهبه تلویزیونی ازش سوال کنید که به شهرستنها رفتنی مردم این همه نامه دادند تا حلا جواب دادی یا نه

    • بدون نام

      اخه بعد از8 سال 90 هزار تومن

    • بدون نام

      بچه ها ناشکری نکنید همینم خوبه دیگه
      من الان سه ماهه منتظرم پولو واریز کنن برم دوتا سنگک بخرم مردیم از گشنگی

    • محمد مهدی

      عجب حالی داره که ی رئیس جمهوری اومده که انگار هیچی حالیش نی بدبخت ما ایرانیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج