۵۹۶۷۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قربانی با «فروغ» در برج میلاد روی صحنه رفت

تازه ترین کنسرت آلبوم «فروغ» به آهنگسازی سامان صمیمی و خوانندگی علیرضا قربانی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر: علیرضا قربانی در ادامه تور کنسرت های آلبوم «فروغ» به آهنگسازی سامان صمیمی این بار در مرکز همایش های برج میلاد تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود. وی در این کنسرت که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود قطعات منتخب تازه ترین اثر موسیقایی خود را به طرفداران ارائه داد.

علیرضا قربانی تیرماه سال جاری نیز به مدت چهار شب در تالار وحدت اجرا داشت و پس از آن تور کنسرت‌هایش را در شهرهایی نظیر اهواز، رشت، کرج، تبریز، بروجرد و قزوین برگزار کرد.

«میخانه در افتاده»، «شهره شهر» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت و در قالب یک پرفورمنس تصویری موسیقایی به کارگردانی رضا موسوی اجرا شد اما یکی از بخش‌های جالب این کنسرت که تصاویر و ویدdوهای آن از داخل سالن در فضای مجازی منتشر شد مربوط به اجرای تصنیف «بی‌قرار» بود که برای اجرای این اثر علیرضا قربانی، سامان صمیمی، میلاد محمدی و پویا سرایی به جلو آمدند و روی استیج نشستند.

آنها در این بخش به ترتیب سه‌تار، مشتاق، سه‌تار و شورانگیز می‌نواختند و زکریا یوسفی هم با نوازندگی دف همراهی‌شان می‌کرد این در حالی است که همخوانی این نوازنده‌ها با علیرضا قربانی و همچنین نوع اجرای آنها با استقبال جالب حاضران مواجه شد.

«مستانه می‌گریزی»، «عاشقانه»، «سجده عقل» و «فروغ» هم سایر قطعات این کنسرت بودند. در پایان برنامه هم که به همت موسسه «ققنوس» برگزار شده بود به دلیل درخواست‌های حاضران، قطعه «ارغوان» به آهنگسازی مهیار علیزاده و «مدار صفر درجه» به آهنگسازی فردین خلعتبری به عنوان قطعات بیز اجرا شد.

سامان صمیمی آهنگساز و نوازنده کمانچه، تار، پویا سرایی نوازنده سنتور و سه‌تار، میلاد محمدی نوازنده تارو شورانگیز، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، امین عطایی نوازنده ویولن، پریسا پیرزاده نوازنده ویولا، ماکان خویی نژاد نوازنده ویولن‌سل، فرشید پاتینیان نوازنده کنترباس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و همایون نصیری نوازنده سازه‌های کوبه‌ای اعضای ارکستر علیرضا قربانی در این برنامه بودند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج