۵۹۷۲۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لحظات دشوار جرج کلونی برای نشان دادن فاجعه

جرج کلونی برای نمایش فیلم تازه‌اش با عنوان «سابربیکن» به جشنواره فیلم تورنتو رفته است. داستان فیلم درباره دشواری‌های زندگی خانواده‌ای سیاه‌پوست در محله‌ای سفیدپوست‌نشین در دهه ۵۰ میلادی آمریکا است.

خبرگزاری خبرآنلاین: جرج کلونی در طول ساخت فیلم «سابربیکن» لحظات دشواری را تجربه کرده است.

جرج کلونی برای نمایش فیلم تازه‌اش با عنوان «سابربیکن» به جشنواره فیلم تورنتو رفته است. داستان فیلم درباره دشواری‌های زندگی خانواده‌ای سیاه‌پوست در محله‌ای سفیدپوست‌نشین در دهه ۵۰ میلادی آمریکا است.
لحظات دشوار جرج کلونی برای نشان دادن فاجعه

کلونی درباره بازسازی رویدادهای نژادپرستانه دهه ۵۰ میلادی و دشواری‌های پیش روی خانواده داستان گفت: «ما صحنه‌های فیلم را در مکانی فیلمبرداری می‌کردیم که اکنون خانواده‌های متفاوتی از اقوام و نژادهای مختلف در آن زندگی می‌کنند و ضبط این صحنه‌ها در این محل دشوارترین بخش کار بود. ما در فیلم ۳۵۰ سیاهی لشکر داشتیم که مدام از الفاظ و توهین‌های نژادپرستانه استفاده می‌کردند.»

او در ادامه گفت: «همه عوامل فیلم هنگام ضبط این صحنه‌ها لحظات دشواری را تجربه می‌کردیم.» کلونی با اشاره به دشواری‌های خانواده سیاه‌پوست در فیلم و رفتار بد همسایه‌های سفیدپوست با آن‌ها گفت: «این رویدادها واقعا در گذشته روی داده است. صادقانه بگویم فیلمبرداری این صحنه‌ها از دشوارترین کارها بود.»

مقدمات ساخت این فیلم در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ فراهم شده است. کلونی در این باره می‌گوید: «آن زمان شاهد بودیم که در تبلیغات صحبت از دیوار کشیدن و جلوی ورود مکزیکی‌ها و مسلمانان به آمریکا را گرفتن، به میان می‌آید. حرف‌هایی که در تاریخ آمریکا بارها شنیده شده بود و تازگی نداشت. این شد که فکر کردیم خوب است درباره آن صحبت کنیم، البته در عین حال می‌خواستیم فیلمی سرگرم‌کننده بسازیم و به سمت مستند ساختن نرویم.»

کارگردان «سابربیکن» برای پرداختن به این موضوع سراغ فیلمنامه برادران کوئن می‌رود: «ما فکر کردیم ایده جذابی است که این مسئله را در زندگی شهرنشینان دهه ۵۰ میلادی آمریکا روایت کنیم. چرا که همه گمان می‌کنند همه چیز در آن دوران گل و بلبل بوده است. شاید این گونه بوده، البته اگر مردی سفیدپوست بودید.»

کلونی این فیلم را با بازی مت دیمن و جولین مور کارگردانی کرده است و باور دارد که حال و هوای سیاسی کشور هنگام فیلمبرداری «سابربیکن» آهنگ فیلم را تغییر داده است. او در این باره گفت: «هنگام فیلمبرداری اثر ترامپ به کاخ سفید رسید و به شکل عجیبی بر حال و هوای فیلم اثر گذاشت. مهم نبود طرفدار ترامپ باشید یا مخالفش همه عصبی‌تر شده بودند. ما مجبور شدیم برخی صحنه‌های فیلم را حذف کنیم. همان چیزی که پیش از این خنده‌دار به نظر می‌رسید دیگر خنده‌دار نبود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج