۵۹۷۴۲۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

محموله‌های آیفون ۸ را ببینید

براساس آخرین اخبار منتشر شده باید در روز ۱۲ سپتامبر (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) منتظر معرفی آیفون‌های جدید باشیم. حال تصاویری منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد آیفون‌های ۸ به ایالات متحده آمریکا فرستاده شده‌اند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: این روزها در آستانه معرفی آیفون‌های جدید شرکت اپل قرار داریم و طبق روال معمول هنگامی که به چنین واقعه‌ای نزدیک می‌شویم شایعات و حرف و حدیث‌ها هم شدت می‌گیرند. براساس آخرین اخبار منتشر شده باید در روز ۱۲ سپتامبر (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) منتظر معرفی آیفون‌های جدید باشیم. حال تصاویری منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد آیفون‌های ۸ به ایالات متحده آمریکا فرستاده شده‌اند.
محموله‌های آیفون ۸ را ببینید

شرکت چینی فاکس‌کان قدیمی‌ترین تولیدکننده قراردادی شرکت اپل است. این شرکت آیفون و بسیاری از محصولات دیگر اپل را در حجم عمده تولید می‌کند. پس از تولید آیفون در کارخانه‌های شرکت فاکس‌کان، این گوشی‌ها در سراسر جهان توزیع می‌‎شوند.

تصاویری که به بیرون درز کرده مجموعه پالت‌هایی را نمایش می‌دهند که روی هم قرار گرفته و ظاهرا از طریق شرکت Morrison Express (شرکتی فعال در حوزه لوجستیک که در کالیفرنیا واقع است) توزیع می‌شود. متاسفانه با توجه به پایین بودن رزولوشن تصویر به بیرون درز کرده نمی‌توان آنچه روی جعبه‌ها نوشته شده را خواند.
محموله‌های آیفون ۸ را ببینید

با این وجود کارشناسان به بعضی از شواهد موجود در این عکس که باعث شده اصالت آن را تایید کنند اشاره کرده‌اند. برای مثال این بسته‌بندی‌ها مخصوص تحویل سریع است و Morrison Express عموما از تحویل سریع برای شرکت‌های تکنولوژیک موجود در کالیفرنیا استفاده می‌کند.
محموله‌های آیفون ۸ را ببینید

اپل هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره آیفون جدید خود تایید نکرده است؛ در عین حال مشخص نیست که پیش‌فروش این گوشی‌ها کی آغاز می‌شود. البته بعضی از گزارش‌ها حاکی از این است که ۱۰ روز پس از معرفی شاهد آغاز عرضه آیفون‌های جدید خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محموله های شیطانی رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج