۵۹۷۶۲۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

علت حادثه سقوط اتوبوس کرج - ساری

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: بررسی های اولیه نقص فنی اتوبوس را تایید می کند، با این حال علت دقیق این حادثه تاسف بار متعاقبا با بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد .

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: بررسی های اولیه نقص فنی اتوبوس را تایید می کند، با این حال علت دقیق این حادثه تاسف بار متعاقبا با بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد .

سرهنگ سیاوش محبی، اظهار داشت: سقوط اتوبوس بین شهری در محور قدیم جاجرود، حادثه ساز شد و در این حادثه متاسفانه ۱۱ نفر از هم وطنان ما جان سپرده و ۲۷ نفر راهی بیمارستان شدند.

وی اضافه کرد: اتوبوس در این محور کنترل خود را از دست داد و حدود یک کیلومتر مانده به پل جاجرود به دره سقوط کرد.

رییس پلیس راه شرق استان تهرا با بیان این که عمق دره حدودا ۵۰ متر بود، اظهار داشت: عملیات امداد و نجات این مصدومان به سرعت آغاز شد و مصدومان به بیمارستان های شهر تهران انتقال یافتند و ساعت ۶ صبح عملیات امدادی به پایان رسید.

وی گفت: بررسی های اولیه نقص فنی اتوبوس را تایید می کند، با این حال علت دقیق این حادثه تاسف بار متعاقبا با بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلوچ

      این اتوبوس ها هم شدن همدست عزراییل،چه خبره هفته به هفته باید این اتفاق باشه،با این راهها ووسایل نقلیه غیر استاندارد و پرسنل وظیفه شناس!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلوچ گرامی، این اتوبوس های که فعلاً در جاده های ايران کار میکنند با جاده های اینجا همخوانی ندارند چون اولا اتومات هستن و راننده ها اکثراً جوان و زیر سی سال دارن، سوم اینکه نه خودرو اتومات است و جاده هم همخوانی با این وسیله ندارد و پس از طی دویست سیصد کیلومتر راننده از بیکاری پشت فرمان کلافه میشه، از طرفی نه جوان هستند و بی تجربه خودرا با شرایط جاده و وسیله منطبق و مچ نمی کنند، از دفترچه راهنمایی وسیله که برایشان جاده های هموار و صاف بدون پیچ سخت ساخته شده اند، اینه با اولین و کوچکترین اشتباه و خطای انسانی فاجعه می آفرینن، این نوع وسیله امکانات راهی فراوان دارند ولی به دردآورترین جادها های ایرانی با رانندگان جوان و بی تجربی نمیشود از این وسيله بهینه استفاده نموده من حاصل بیست سال با اتوبوسی در جاده ها این موضوع را عرض میکنم و چهل سال تمام با اکثر ماشینهای جاده ایستاده بروند شهری کار کرده ام، راننده ای که با کلاس و دیده سرگرم است حتی در هنگام اشتباه باز اجازه جبران دارد اما با این نوع وسیله فقط بايد با کوچکترین اشتباه منتظر فاجعه باشد، اکثر رانندگان هم به این موضوع آگاه هستند اما مثل سابق اتوبوسهای 302 درست سهم مدل دو جعبه و سه جعبه و ایران پیمایی در ایران ساخته می شدند و خوب هم خدمت میکردند برای افزایش آپشن های آن نوع که بومی بودن رو به این نوع اتوبوسها آوردند که جاده ها اکثر آنها را به ته دره های می کشاند که شاهد هستیم،

    • امید

      بیچاره مردم با هزار ارزو تو مسیر خونه,این بلا به سرش می اد کی باید جواب گو باشه ؟
      این همه پول به کجا میره ؟ چرا فقط بلدن بگن این همه فلان جا خرج کردیم این همه سیستمهای جدید ساختیم یا وارد کردیم ؟ چرا با دروغاتون با جون مردم بازی میکنید؟
      اون مسؤلی که میگفت پراید را باز چهار میلیون زیر قیمت به مردم میدیم الان کجاست که بیاد جواب بده ؟پرایدی که بیشتر از سه میلیون نمی ارزه دارید بیستو دو میلیون به مردم میدین و باز اعلام میکنید ارزون میدیم بیایید جوابگو باشین ؟

    • ایرانی

      واقعا جای تاسف داره
      بایستی شرکتهای مسافر بری که به خاطر اشتباه راننده ویا نقص فنی مردمو به کشتن میدن جریمه سنگین بشن تا حواسشونو بیشتر جمع کنن.

    • بدون نام

      رانند حرفهی نبود

    • سینا

      کاسه ای زیر نیم کاسه است. این همه بلا روی بلا محاله

    • بدون نام

      باید همه ی وسایل نقلیه توی ایران جمع بشه برگرده به زمان. قدیم با اسب و فاطرمسافرت بهتره چون. .......

    • محمد

      چرا تا یه اتفاق اینطوری که هر هفته توی جادهای کشورمون میشه شما یادتون میاد که جلسه بگیرد و سر صحنه تصادف حاضر بشید .بجای این جلسات بدون نتیجه که همیشه دارین بیاید به حمل نقل عمومی به وسایل حمل و نقل به جادها و شرکتهای مسافر بری رسیدگی کنید و مشکلات را برطرف کنید.نوش دارو بعد از مرگ سهراب

      پاسخ ها

      • Sat

        چلوکباب پنچ هزار تومنی. وقطعه ارزون چینی هر به آنان که لقمه نانی به کف آریم و بعدش بمیریم،،،،،کیفیت زندگی به خاطر کروني پایین آمده و اینم عواقبشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج